Gjest Liten Skrevet 10. mai 2010 #1 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg trenger hjelp nå! Har hatt vestibulitt i 3 år og sliter skikkelig. Det tar på noe helt sinnsykt og er ved å kjøre forholdet mitt i senk (vi har vært sammen i 5 år)... I høst kom jeg endelig inn til en lege som meg seriøst og fikk meg time hos en spesialist som stilte diagnosen. Prøvde behandling med krem og rolig stimuli hver kveld, men ble bare dårligere, så da ble jeg henvist til St Olavs og vulvagruppa (eller hva de nå kaller seg) Det var i januar, maksimal ventetid var 6. mai og jeg har ikke fått NOEN innkallelse. Ringte i dag og spurte hva som foregikk og fikk beskjed om at jeg akkurat ikke hadde fått plass på "gruppa" i april, men at det kanskje ble i juni, eller denne uka. Det hele avhang av ei dame osm hadde permisjon, og ingen visste når neste behandlingsopplegg startet. Jeg skjønner det ikke! Jeg har gått og ventet på innkallelse, og så sier de at de blir kanskje i juni? Fristen var i mai, hva skal jeg gjøre? Jeg skal liksom lese til eksamen, men jeg kommer meg knapt nok opp av senga. Jeg klarer ikke å fungere lenger, jeg er redd for å miste kjæresten min og har helt ærlig ikke tro på at jeg kommer til å bli frisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå