Gå til innhold

Soppinfeksjon:-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, du kan leve som normalt, det gjør jeg, skifter truse ofte og vasker med Asan underlivssåpe, den er mild og fin, du kan trygt danse, men du får la være å klø deg når det blir altfor gale :D Lettere sagt enn gjort, men det ser jo ikke akkurat delikat ut det da, skal se at du snart er over kneika, når du har fått "medisinen" i hus, så ordner det seg raskt. Lykke til og ha det gøy i kveld!!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medisinen fikk jeg både i hus og i meg i går kveld, så det skal være over når helga er over, om det funker som det skal.

tror jeg skal kjøpe sånne asan intimservietter jeg!! som jeg kan ha med meg!! så får jeg vaska meg om jeg føler for mye ubehag.

takk for hjelp og tips!

Skrevet

Jeg lever også akkurat som normalt, men holder meg unna sex et par dager fordi det er jo litt sårt! Har på truseinnlegg for kremen og pillene skaper litt gris kan man si...

Dette går bra, er ingen sykdom bare en liten soppinfeksjon!

Klem

Skrevet

Så var det meg igjen da.... :roll:

Nå har jeg altså brukt medisin siden torsdag-kveld, og bedring er så absolutt, men ... det står jo omtrent ikke noe info på medisinen..

Det står at dersom du ikke kjenner forbedring innen tre dager, så ring lege.. thats it.... og ok, jeg kjenner god forbedring, og er ikke i tvil om jeg er på bedringens vei, men hvor lang tid tar det før jeg er "frisk"? Hvor lenge etter at jeg er "frisk" skal jeg fortsette å smøre meg?

Hvor lenge skal en partner behandles, når vi ikke har hatt sex etter mitt utbrudd, han er ikke rød og kjenner ikke noe? Klart han skal behandles, men det blir jo litt på måfå, når det verken står noe på medisinene og apoteket ikke informerer om det når jeg står der og spør om han også skal behandles, hva han kan bruke etc?????

Skal man liksom fatte dette selv? på gjett liksom?? eller må jeg i kontakt med lege for å finne ut bruken av medisin jeg ikke trenger lege for å kjøpe???

Dette syntes jeg var dårlig!! :x

Kan noen av dere som har hatt det før, kanskje tipse meg litt? :)

Skrevet

Er det 3-dagers kur du har kjøpt? Jeg hadde kanskje sumrt et par dager ekstra, og jeg vil tro at typen allerede er kvitt det. Sitter ikke så dypt på gutta, på en måte. Typen min pleier ikke smøre seg i det hele tatt, for han merker ikke soppen, men ex'en min gjorde det og smurte kanskje i to dager, så var det borte.

Lykke til! Du er vel frisk du nå.

Skrevet

Hei igjen.

Var innom apoteket og fikk mer info og brosjyre.

soppen som blir tatt av vaginatoren (eller hva det nå heter) blir borte innen tre dager, så den er vekk. Utvendig angrep, som behandles med kremen, vil bli friskt stort sett etter en ukes behandling med krem, og de råder til at man skal smøre tre dager etter det igjen.

Men jeg føler meg så godt som frisk igjen, men er litt rød og smører enda til ut helga.

Fikk også beskjed om at partner IKKE trenger å smøre seg dersom han ikke er rød eller klør, fordi kremen tørker ut og han kan dermed BLI sår og sviete!!! Så han smører ikke, og sex uteblir til jeg er godt og vel frisk!! :(

Takk for alle råd og tips!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...