Papayadreamer Skrevet 9. mai 2010 #1 Del Skrevet 9. mai 2010 Var ute på et kjent utested i Bergen igår. Koste meg masse med venner og kjæresten. Ser en dame som sitter og kikker på meg, noe jeg syns var litt rart. Plutselig drar hun opp et visitt kort til et modellbyrå hun driver. Ja jeg har hørt om det før. Syns det var veldig gøy, men idag er jeg litt usikker. Burde jeg ta kontakt? Hun sa også jeg så bra ut. Jeg har forøvrig 1 barn, og bittelitt strekk merker på magen :/ Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 9. mai 2010 #2 Del Skrevet 9. mai 2010 Skader jo ikke å ringe/sende mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapzen Skrevet 9. mai 2010 #3 Del Skrevet 9. mai 2010 "Carpe Diem", GRIP DAGEN!! JEg sier bare GO for IT.... hun vil nok se mer av deg før hun bestemmer seg og er det noe du synes er interessant og spennende ville jeg bare prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Del Skrevet 9. mai 2010 Heller det enn å spamme kvinneguiden, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 9. mai 2010 #5 Del Skrevet 9. mai 2010 "Carpe Diem", GRIP DAGEN!! JEg sier bare GO for IT.... hun vil nok se mer av deg før hun bestemmer seg og er det noe du synes er interessant og spennende ville jeg bare prøvd det. Upassende svar. Det kommer an på trådstarters alder, høyde, puppestørrelse, ønske om hva hun vil oppnå med modelljobbingen og først og fremst byråets seriøsitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 9. mai 2010 #6 Del Skrevet 9. mai 2010 Det finnes veldig mange useriøse folk innen den bransjen der, så hvos du har lyst å stille bør du først google både navnet på damen og på modellbyrået i alle fall. Hvis du ikke finner noe tull og de virker som seriøse folk syns jeg du bør ringe hene dersom du har lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papayadreamer Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mai 2010 Så jeg hadde lagt ut to like innlegg. Var virkelig ikke meningen. Tja..jeg er ingen typisk modell er nok litt for gammel..23 år. Normal slank, med store pupper..pent ansikt( noe jeg virkelig ikke innrømmer for andre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapzen Skrevet 9. mai 2010 #8 Del Skrevet 9. mai 2010 Upassende svar. Det kommer an på trådstarters alder, høyde, puppestørrelse, ønske om hva hun vil oppnå med modelljobbingen og først og fremst byråets seriøsitet. Er det virkelig upassende at jeg mener hun skal ta en sjanse? Hvem er du for en pessimist? Man kommer ingen steder i denne verden om man bare spille safe, for alt hun vet kan det jo være hun lærer og erfarer mye av dette selv om hun kanskje ikke ender opp med å være modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 9. mai 2010 #9 Del Skrevet 9. mai 2010 Så jeg hadde lagt ut to like innlegg. Var virkelig ikke meningen. Tja..jeg er ingen typisk modell er nok litt for gammel..23 år. Normal slank, med store pupper..pent ansikt( noe jeg virkelig ikke innrømmer for andre) Det kan godt hende du egner deg fint som modell. Når folk hører ordet modell tenker de med en gang på fashion og catwalkmodeller, men det trengs modeller til mange andre typer oppdrag også. Damen fra modellbyrået kan nok mye bedre avgjøre hva du kan brukes til enn en gjeng på nettet. Men som sagt; forsikre deg om at det er seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #10 Del Skrevet 9. mai 2010 Så jeg hadde lagt ut to like innlegg. Var virkelig ikke meningen. Tja..jeg er ingen typisk modell er nok litt for gammel..23 år. Normal slank, med store pupper..pent ansikt( noe jeg virkelig ikke innrømmer for andre) Dobbelposting-unnskyldningen er bare troverdig dersom innleggene er identiske, noe dine ikke er. Jeg tolker det dithen at du bare er oppmerksomhetssyk og leter desperat etter en grunn til å skryte av utseendet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papayadreamer Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 9. mai 2010 Kanskje jeg skal ta kontakt, evt sende henne noen bilder. Jeg vet det er seriøst firma, heldigvis. Jeg og min kropp har jo endel skavanker, så regner nok ikke med jeg blir så veldig aktuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papayadreamer Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 9. mai 2010 Huff, skikkelig teit med dobbel posting ja. Prøvde å finne en måte å slette det ene innlegget på. Det gikk forøvrig ikke. Er absolutt INGEN person som skryter av utseende mitt. Tro meg:) Det som ialfall er helt sikkert det er at det er 2 gang i mitt liv jeg skriver innlegg her på Kg. uerfaren..tja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 9. mai 2010 #13 Del Skrevet 9. mai 2010 Kanskje jeg skal ta kontakt, evt sende henne noen bilder. Jeg vet det er seriøst firma, heldigvis. Jeg og min kropp har jo endel skavanker, så regner nok ikke med jeg blir så veldig aktuell. Det trenger ikke å ha noe å si. Hva slags mennesker er det for eksempel som er på de plakatene man ser på som reklame for ulike spareprodukter i banken? Eller som det er bilde av utenpå en toropakning for å illustrere en glad familie som sitter og spiser? En modell kan være så mangt, ikke bare fashion og catwalk, så det kan fint hende at du egner deg kjempegodt. Jeg har selv tjent meg noen kroner som modell gjennom studietiden og det var mye forskjellige oppdrag, de fleste er ikke moterelaterte, selv om jeg hadde noe av det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 11. mai 2010 #14 Del Skrevet 11. mai 2010 Ta for all del kontakt om du er interessert, men sjekk opp at det virker som et seriøst firma. Du skal IKKE betale for bilder eller photoshoots eller "kontakter", og bestem deg på forhånd for hvor grensene dine går i forhold til nakenhet, og hol deg til dem. Er mange "modelljegere" der ute som kun er ute etter å lure folk, enten økonomisk eller seksuelt. Lykke til! (Er litt misunnelig på deg jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. mai 2010 #15 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror det er alle jenters drøm jeg, det å være penere enn alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 11. mai 2010 #16 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror det er alle jenters drøm jeg, det å være penere enn alle andre. Dette har du helt rett i. Derfor er plastikk kirurger så rike blitt. Jenter opererer seg ikke for andre menn, men for å se bedre ut for venninnene sine. Å si noe annet er løgn. Man ser det også senere ved snill pike syndromet. Jentene skal være perfekt i alt. Ha perfekt mann, perfekt jobb, perfekte barn, perfekt hus, hytte og minst 3 biler. Ikke rart dagens jente er sliten og usikker. Så løper de til nærmeste kirurg for å fikse litt på kroppen sin for å føle seg penere enn de er. Så går nå årene, men jenta er fortsatt ikke lykkelig. Hvordan skal det gå med jentene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 11. mai 2010 #17 Del Skrevet 11. mai 2010 Dobbelposting-unnskyldningen er bare troverdig dersom innleggene er identiske, noe dine ikke er. Jeg tolker det dithen at du bare er oppmerksomhetssyk og leter desperat etter en grunn til å skryte av utseendet ditt. jaha (negativ tonne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 11. mai 2010 #18 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror det er alle jenters drøm jeg, det å være penere enn alle andre. nei ikke alle. Kan ikke fordra å blir dolla opp,gå i kjole og høyeheler,snakke om lipglossen,veska en bare MÅÅÅÅÅÅ ha osv. Jeg gidder ikke dolle meg fordi vennegjengen kommer på besøk (jentegjeng) så den teorien om at de fleste vil se bedre ut for venninnene sine,faller utenom her. I dont give a shiat really.. Kun brunkrem og maskara i når jeg må ,altså for å ikke skremme vannet av folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå