I Grosny Skrevet 5. november 2011 #61 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) slettet Endret 5. november 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. november 2011 #62 Del Skrevet 5. november 2011 Herregud. Jeg skjønner deg helt klart og tydelig men tro meg jeg vet ossen du har det. Jeg fyller 11 12 desember og stefaren min har gjort livet mitt helt annerledes han drikker har sex med mamma hele tida og røyker minst 20 røyker om dagen. Han banner hvert femte sekund og kjefter på meg og lillebroren min (5år) fordi vi har det gøy tror han vet alt og er så rar bare fordi beste vennen min (11) forklarte om en film han hadde sett den var litt blodig og litt sånn skrekkfilm på en måte stefaren min sier: UFF AV MEG ???!! Han ser på filmer som motorsag masakeren fritt vilt og sånt jeg er lei av at han skal være så idiot!!! Samme med den lille gnomen (stebroren min) som også går og tar ting fra meg som telefonen og sånt en gang også prøvde han og liksom suge/ronke meg jeg vil også veldig gjerne flytte til pappa men har sett man må være 12 så jeg må gjennom et år til tråden er gammel, men jeg reagerte på det jeg har uthevet ovenfor! Var det stefaren eller stebroren din som gjorde det? Uansett er det ulovlig, og definitivt noe du må fortelle en voksen om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 6. november 2011 #63 Del Skrevet 6. november 2011 Ta den dritten og si FAEn NÅ KUTTER DU UT OG VÆRE SÅ SYNNSYKT FREKK MOT MEG OG LILLEBROREN MIN (sier han bare hold kjeft eller no lingnende si bare mamma sier hun skal slå opp fordi du er så frekk og sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå