Thorn Skrevet 9. mai 2010 #21 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg tror jeg er fargeblind, for å bruke det uttrykket, når det kommer til sånt. Jeg klarer ikke se på folk om de kommer fra Iran eller Egypt, India eller Pakistan, Filippinene eller Kina... Men jeg ser mange nydelig utlendinger hele tiden, både menn og kvinner, på akkurat samme måte som jeg ser nydelig nordmenn hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.am.me Skrevet 9. mai 2010 #22 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg tror jeg er fargeblind, for å bruke det uttrykket, når det kommer til sånt. Jeg klarer ikke se på folk om de kommer fra Iran eller Egypt, India eller Pakistan, Filippinene eller Kina... Men jeg ser mange nydelig utlendinger hele tiden, både menn og kvinner, på akkurat samme måte som jeg ser nydelig nordmenn hele tiden. Vedder på at du er et nydelig menneske, inside & out Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. mai 2010 #23 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg får også en litt uggen følelse av ordet "rase", og å generalisere mennesker etter det. Når det er sagt så må jeg innrømme at jeg har alltid vært svak for Nord-Amerikanske indianere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2010 #24 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes amerikanske indianere er de peneste menneskene som finnes. Jobbet sammen med en utrolig pen iransk jente en gang, en gang hun bøyde seg ned så jeg at de ryggdunene alle har nederst på korsryggen var sorte og lange på hu . Klarte ikke la vær å godte meg litt fordi jeg tidligere hadde vært så misunnelig på hu fordi hun virket så "perfekt" på alle måter. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 10. mai 2010 #25 Del Skrevet 10. mai 2010 Synes afrikanske damer er nyyydelige. Latin-amerikanske gutter gjør meg mo i knærne. Men egentlig foretrekker jeg norske menn som har mørkt hår. Kjæresten er i grunn ganske så perfekt sånn. Høy, brunsvart hår med kobberskinn i og blå/brune øyne med grønt skjær i. Men ja, utrolig mange nydelige nasjonaliteter der ute. Jeg og kjæresten drømmer om å adoptere fra Fillipinene eller India en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå