Gå til innhold

Snakke med seg selv

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Snakker du med deg selv? Jeg snakker med meg selv og til tider har jeg snakket såpass mye med meg selv så jeg har vært nødt til å ta meg sammen og kutte ned på snakkingen for ikke å virke helt gal. Jeg har sluttet å snakke med meg selv ute, f eks. Gjorde det tidligere, men bare når det ikke var folk i nærheten. Men så skle det ut og plutselig kunne jeg si noe høyt i butikken, a la "Hva var det jeg skulle ha for noe?". Så nå er det mest småprating når jeg er alene hjemme hos meg selv, men jeg er veldig bevisst på at jeg ikke skal begynne å snakke hull i hodet på meg selv igjen. Er de noen andre selvsnakkere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Alle snakker med seg selv, ALLE.

Ja, alle snakker vel litt med seg selv, sier f eks "Oi sann" og kommer med små utbrudd. Det er vel mer sjeldent at skravla går jevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! :ler: Jeg snakker helt klart med meg selv, og jeg er ikke flau eller anonym av den grunn. Spesielt om jeg går tur og bearbeider ting og tang som trenger en løsning. Jeg vil påstå at jeg er min beste samtalepartner. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan si til meg selv at jeg skal huske det og det osv. Men jeg har ikke samtaler med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, men har full kontroll, og snakker ikke med meg selv i butikken :-)

Flaueste er vel når jeg er ute på tur, og kommer på et eller annet, og går der å flirer for meg selv! Håper ingen ser meg i stuevinduene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, prøver etter beste evne å snakke med meg selv :goodbye: Da jeg har funnet ut at det er utrolig fornuftig :popcorn: Sier man noe høyt, så er det enklere å huske :skratte: og det gjør det enklere å avgjøre om det er fornuftig :sjenert: Det man bare tenker, er mye enklere å glemme, og kanskje så høres det ikke så fornuftig ut i virkeligheten :romeo: Men, prøver å ikke snakke så veldig høyt på butikken :trist: Men, om jeg ler når jeg går tur alene, ja da får bare folk kikke gjennom vinduet på meg da :foto:

PS! Viss noen reagerer på iconbruken min, så er det et bevisst forsøk på å innbille dere at jeg er gal :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Viss noen reagerer på iconbruken min, så er det et bevisst forsøk på å innbille dere at jeg er gal :regn:

Jeg som syntes ikon bruken din var koselig betyr det at jeg også er gal?

Kan du ikke begynne og gjøre slik hele tiden :)

Jeg kan også snakke høyt med meg selv men da er det mer og øve på noe jeg skal si. Ekempel kan si høyt hvordan jeg vil forklare "oppganve 1b".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh yes! Snakker mye med meg selv, men det blir en del mumling av det. Spesielt på arbeid! Har "smittet" en annen kollega som har begynt med det samme *klappe seg selv på skulderen* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...