Gå til innhold

Stempler ut for godt.

Gjest nobilian

Anbefalte innlegg

Gjest nobilian

I will leave your planet now, for no apparent reason.

I tilfeldig rekkefølge:

Mann 42; du er en fyr jeg kunne tenkt meg å treffe i virkelighetens verden, har virkelig sans for den saklige og til dels tørre formuleringsstilen din i enkelte tråder. Håper det finnes et liv etter dette, så du får noe å måpe over. :ler:

KateW, Arnøy, Mysticgirl, Hinata, kisskissbangbang, letthemeatcake og Kevlarsjäl; dere er jentene som har frembrakt de bredeste smilene og de lifligste bildene på netthinna, håper det kan oppleves positivt.. :wow:

Tigress; du er en av de tøffeste damene jeg (ikke) vet om, står på ditt og har integriteten i orden. :pisk:

Kjetil S; det mest irriterende med deg, er at du gir navnet mitt ufortjent dårlig rykte, ettersom også jeg heter Kjetil S og litt til. Har muligens vært unødvendig frempå på grunn av det. :filer:

Mysan og Tabris; Nevnes ikke sammen fordi dere er like, men fordi dere i motsetning til mange (inkludert meg) driver lite med personangrep. All respekt for det, selv om vi er uenige i mye. :slåss:

Havbris; Du er en av mine absolutte favoritter, klok, forstandig, reflektert og medmenneskelig. Skulle gjerne hatt flere som deg både her og der ute i den store, vide verden. Får litt troen på menneskeheten av deg. :dagens-rose:

Ella Grey; Altfor lett å få sansen for. Saklig, hyggelig, fornuftig og søt på en sånn måte at man gjerne kunne se deg for seg med prinsesse Leia-hår. Akkurat sånn dame jeg liker, og det er litt forstyrrende, ihvertfall sikkert for deg. :rødme:

Steinar40; Ingenting personlig, men du gir menn dårlig rykte. Slutt med det. :nei:

Wadjet; Jeg er nesten alltid enig med deg i det jeg leser av det du skriver. Det betyr selvsagt ikke at jeg er enig med deg i alt du skriver, men sannsynligvis i det meste av det. Litt avhengig av hvor og hvor mye du skriver. :lete:

MikeWaters; Du virker som en modig og likefrem fyr, du tør å dele og du tør å være deg selv. Selv i en så anonym setting som dette, er det mange av oss som ikke tør gjøre oss sårbare. :)

Anjelika; Nykommer? Ihvertfall først nå nettopp oppdaget deg. Morsom å diskutere med. Sta nok til at det blir fortvilende, men smart nok til at man beholder interessen. Rogalandsdialekt er selvsagt også et pluss. :enig:

For ordens skyld, jeg vet jeg mangler flere, og gir meg selv morradagen på å rette det opp. Ha en fin aften.

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd at du forsvinner, men takk for fine ord. Lykke til videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far vel på din vei. Kanskje krysses våre stier igjen en dag? :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

For min del har nobilian bare vært en av mange, men det han skriver om andre signerer jeg. Håndtrykk og klapp på skulderen følger deg på veien ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du stempler ut... :tristbla:

Vi trenger noen som deg for å balansere mot alle Steinarene i verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst tusen takk for pene ord :) Og uavhengig av det så er du, eller nå blir det vel har du vært, en av mine favoritter her inne - og jeg syns det er synd at du blir borte.

Skal lage en sånn Leia-flette en av de nærmeste dagene, så vet du det :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Nåååh, søte ord nobilian...

:klemmer: Håper du kommer tilbake i forkledning :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du stempler ut...du har mye fornuftig å si.

Jeg må bare spørre, før du forsvinner for godt: hva skal avataren din forestille ? En fryst hamster ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

En fryst hamster, faktisk..

Nei, dette er tøffere kost enn som så. En av livets harde realiteter.

Send meg en tanke når du fletter, Ella. Skal ikke mer til for å glede en gammel trubadur enn det. :)

Blir nok ikke mye her inne, Hinata, verken i forkledning eller uten. Sola skinner, humla suser, og det er en stor verden der ute for oss nysgjerrige. Det fornuftige jeg har å si, Sequax, skal jeg si der ute. Så, kisskiss, jeg pakker snippveska og drar - men ikke uten gode minner.

Til dere som synes jeg er en kjekk kar, tusen takk for det. :gjeiper:

Til alle jeg har vært ufin mot, gled dere over at det må jeg stå til regnskap for på dommens dag.

Til deg, brutal mann, vi er alle bare en av mange, og godt er det. Annerledes kan det ikke være.

Til den som går sist; slokk lyset.

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sjekker ut med stil, den skal du ha. :klemmer:

Ha det strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fryst hamster, faktisk..

Nei, dette er tøffere kost enn som så. En av livets harde realiteter.

Send meg en tanke når du fletter, Ella. Skal ikke mer til for å glede en gammel trubadur enn det. :)

Blir nok ikke mye her inne, Hinata, verken i forkledning eller uten. Sola skinner, humla suser, og det er en stor verden der ute for oss nysgjerrige. Det fornuftige jeg har å si, Sequax, skal jeg si der ute. Så, kisskiss, jeg pakker snippveska og drar - men ikke uten gode minner.

Til dere som synes jeg er en kjekk kar, tusen takk for det. :gjeiper:

Til alle jeg har vært ufin mot, gled dere over at det må jeg stå til regnskap for på dommens dag.

Til deg, brutal mann, vi er alle bare en av mange, og godt er det. Annerledes kan det ikke være.

Til den som går sist; slokk lyset.

Oops! Men ser du hamster'n...?

Lykke til videre i livet, og kom gjerne tilbake om den virkelige verden blir for tøff! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk for vakre ord til meg, og rosen! Du virker ganske så klok og reflektert selv.

Lykke til ut i real life, husk at de menneskene du har truffet her på KG, og som du har likt å kommunisere med - de finnes også der ute et sted, dvs den virkelige verden har alle variasjonene. Håper du finner de som matcher deg!

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Sikkert reist allerede, men jeg oppdaget ikke tråden før nå.

Takk for hyggelige ord, nobilian. Du er en jeg kommer til å savne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...