Gå til innhold

den falske hypokonder

Gjest green tea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Har du tatt den spytt-testen som det henvises til i linken da? Og har du testet deg hos lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos fastlegen din? Jeg synes du skal skrive opp alle spørsmålene du stiller her inne når det gjelder båre munn og mage og hud og hår og kosthold og trening og dysleksi og ta deg en tur til legen. Det er ikke kvalifiserte folk som sitter og svarer på spørsmål her og du ser ut til å bekymre deg veldig mye for kropp og helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest green tea

Har du tatt den spytt-testen som det henvises til i linken da? Og har du testet deg hos lege?

jeg har ikke tatt spytt testen men tunga er hvit tillegg så er jeg plaget med mage smerter. det er veldig vanskelig får en lege fine sont ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke tatt spytt testen men tunga er hvit tillegg så er jeg plaget med mage smerter. det er veldig vanskelig får en lege fine sont ut.

Det er ihvertfall ingen her som kan finne ut hva det er, så jeg tror jeg ville startet med helsevesenet.

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har du vært på gastroskipi da, det sa du jo at du skulle tidligere? Hva har du i det hele tatt gjort for å finne det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest green tea

Har du vært på gastroskipi da, det sa du jo at du skulle tidligere? Hva har du i det hele tatt gjort for å finne det ut?

gastroskipi skal jeg til sluten av mai

grunn av at jeg har tatt blod prøver som en ikke har funnet noe på.

så legen foreslå det en gang så foreldrene mine ringte til legen spurte om henvising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...