Gjest green tea Skrevet 8. mai 2010 #1 Del Skrevet 8. mai 2010 jeg har ikke brukt sjampo over god stund og det gjord håret slutet å se fett ut men nå beguiner det se fet ut. så jeg lure på om det kan ha noe med hormoner. jeg har flass (sopp i hode bunnen) så kan det spiler en råle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Del Skrevet 8. mai 2010 Kjøp Fungoral på apoteket, det hjelper mot flass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Del Skrevet 8. mai 2010 Man får fett hår fordi talgkjertlene i hårbunnen produserer talg/fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2010 #4 Del Skrevet 8. mai 2010 Har du forsøkt aktiv sjampo ? Den er veldig bra mot flass i håret. Jeg reagerer selv på innholds stoffene i en del sjampoer og har gått helt over på aktiv sjampo. Mine reaksjoner var at jeg fikk kløe, tørr og flassete hodebunn. Kunne bli helt rød både i hodebunnen og langt ned i pannen. Ikke noe behagelig i det hele tatt. (reagerer også på sminke og hudkremer så jeg bruker alergivennlig eller mildere sorter) Men etter at jeg begynte med aktiv sjampo har disse plagene blidt helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå