Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #1 Del Skrevet 18. september 2003 Hvilket humør er du i i dag, siden du har hun damen med verdens mest blå øyenskygge som ditt alter ego? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #2 Del Skrevet 18. september 2003 Det er Randi, og her kan du høre hennes skjønnhetstips :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 #3 Del Skrevet 18. september 2003 Har tatt meg av Care en time nå, hun er bedre nå tror jeg... Lasse; aromaterapaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #4 Del Skrevet 18. september 2003 Har tatt meg av Care en time nå, hun er bedre nå tror jeg... Lasse; aromaterapaut. Ja takk, det ble faktisk bedre nu, Lasse :kysse: takk (elsker aromaterapi og bestiller time til samme tid neste gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #5 Del Skrevet 18. september 2003 Spenol er tingen altså, fordi den er testet på ku-spener allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #6 Del Skrevet 18. september 2003 He he..skin-care..spenol-care...scare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #7 Del Skrevet 18. september 2003 He he..skin-care..spenol-care...scare.. På sene nattetimer i helgene når care har inntatt litt rødvin, går jeg under nicket: "intensiv care" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå