Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #1 Del Skrevet 18. september 2003 Har ikke sett hårballen på en stund, hvor er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #2 Del Skrevet 18. september 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil, så snakket hun om å begynne en annen plass og bli mindre aktiv her....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #3 Del Skrevet 18. september 2003 Å Det var dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #4 Del Skrevet 18. september 2003 Ja, hvor er hun, tenkte på henne i dag jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #5 Del Skrevet 18. september 2003 Dagboka er i allefall lagt bokhylla Du finner henne her: Mingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 18. september 2003 #6 Del Skrevet 18. september 2003 WHEEEE! En etterlysningstråd! :hyper: Jeg er her fremdeles. Dvs jeg er her på den måten at jeg ikke er her for øyeblikket, men samtidig har jeg ingen planer om å slutte på KG. Noe sånt. Har en del plagsomt RL for tida, og en del ikke fullt så plagsomt RL. Studiene tilhører første kategorien, og hobbyvirksomhet den siste. Pluss at jeg har mitt "hovedforum" et annet sted. Det blir ikke tid til alt! Når ting roer seg litt, så dukker jeg nok opp igjen. Jadda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #7 Del Skrevet 18. september 2003 Hei hei! Kjekt å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå