Gjest mattahara Skrevet 19. september 2003 #41 Del Skrevet 19. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. september 2003 #42 Del Skrevet 19. september 2003 Tunga bent i munnen nå, kvinne! Husk: Det er ikke hva DU liker som er saken her. Hvis jeg hyra deg inn for no'sånt og betalte deg penger for det, så måtte du pent ha putta subjektiviteten på hylla og hevdet, med klar og tydelig røst at: Min klient mener seg, med hjemmel i menneskerettighetene , utilbørlig presset inn i et system som ikke tilsvarer hvert menneskets rett til frihet og vern rundt personvern og privat sfære når i polkø! Hehe...om det så skar langs hjerterøttene dine, så ville du måtte gjort dette vettu. Evt...ike ta saken da. Men da går jeg bare til..*kremt*...Staff muligens??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. september 2003 #43 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg er mye bedre enn Zirine i senga' date=' tror jeg. Jeg tror Zirine skyter når hun sier sånt. Tror hun bruker det som en hersketeknikk. For å glatte over at hun er 53 år.[/quote'] Det var da jævlig så frekke dere var i dag! Men ok, straffen er meget nær. Hvis jeg ikke har et liv i kveld og i morra, så kommer jeg inn her og senke dere!!! Hvis jeg ser ok ut på håret da .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2003 #44 Del Skrevet 19. september 2003 Maiken: Det er nok billigere å leie inn noen til å stå i kø.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. september 2003 #45 Del Skrevet 19. september 2003 to you koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 19. september 2003 #46 Del Skrevet 19. september 2003 Veldig seint ute, men gratulere med dagen Donpedro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. september 2003 #47 Del Skrevet 20. september 2003 åh!!! gratulerer på etterskudd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå