Gjest Juggernøtt Skrevet 18. september 2003 #21 Del Skrevet 18. september 2003 Slettet. Vær snill, nå. -Tusenflyd, modulator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. september 2003 #22 Del Skrevet 18. september 2003 *Blåse i bursdagsfløyte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. september 2003 #23 Del Skrevet 18. september 2003 Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. september 2003 #24 Del Skrevet 18. september 2003 Tenk ju, tenk ju, evribådi!! *drukket masse hvitvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 18. september 2003 #25 Del Skrevet 18. september 2003 Gratulerer med dagen, DonPedro Hvorfor har ingen sagt hvor ung du ble i dag da?? :smånysgjerrig: Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #26 Del Skrevet 18. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 18. september 2003 #27 Del Skrevet 18. september 2003 Gratulerer med dagen! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. september 2003 #28 Del Skrevet 18. september 2003 Det er fortsatt bursdag --- så om du ikke allerede har blitt skålt helt underbordet ... Skål og Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 18. september 2003 #29 Del Skrevet 18. september 2003 GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 19. september 2003 Gratulerer med dagen, DonPedro Hvorfor har ingen sagt hvor ung du ble i dag da?? :smånysgjerrig: Skål! Hu ble 27... Sladrehanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. september 2003 #31 Del Skrevet 19. september 2003 litt på etterskudd!!! Hvordan føles det å være så uuuuung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. september 2003 #32 Del Skrevet 19. september 2003 Gratla med vel overstått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2003 #33 Del Skrevet 19. september 2003 Hvordan føles det å være så uuuuung? Det føles heeelt fantastisk, på en måte som du vel har glemt, din alder tatt i betraktning! *skamfull over sin frekkhet som bare popper ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. september 2003 #34 Del Skrevet 19. september 2003 Det føles heeelt fantastisk, på en måte som du vel har glemt, din alder tatt i betraktning! Ok, jeg er kanskje gammel, men jeg er nå i det minste god i senga, det skal jeg ha. Får du barnebillett på bussen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2003 #35 Del Skrevet 19. september 2003 Ok, jeg er kanskje gammel, men jeg er nå i det minste god i senga, det skal jeg ha. Får du barnebillett på bussen? Nei, men du betaler vel honnør, gjør du ikke? Men, når sant skal sies, så hender det at jeg blir spurt om leg. når jeg skal kjøpe rødvin på polet... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. september 2003 #36 Del Skrevet 19. september 2003 :o Spurt om leg' på polet???? Spurt om LEGITIMASJON??? Og hvaforslags underbar hudpleie bruker så denne damen da? Noe du fanga opp som tips under klær, veeeelvære og sminke (hehe...sminke = 80-tallsbegrep. Mutter'n brukte sminke! Svanens vitaminkrem og en leppestift i grunnen. Det var sminke'n til muttern) Eller er det noe med at du sender uskyldsrene blikk kanskje? Eller kler du deg som fjortis?? Eller...flørter du med mannen bak skranken på polet? Prøver'n å sjekke deg, kanskje? Ved å spørre etter leg? Ble brått imponert her! Tenk å bli spurt etter leg på polet i en alder av 27 :o Jeg er mye bedre enn Zirine i senga, tror jeg. Jeg tror Zirine skyter når hun sier sånt. Tror hun bruker det som en hersketeknikk. For å glatte over at hun er 53 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2003 #37 Del Skrevet 19. september 2003 :oops: Kan ha noe med at jeg er 153 høy å gjøre?? Har kort gutteklipp på håret, og ser nok ikke så veldig damete ut. Men går ikke med fjortisklær. Har et ungt fjes, hvilket min mor også har; så jeg satser på gode gener. Er ganske flaut for de bak skranken! Såvidt jeg husker ble jeg spurt om leg. da jeg skulle inn på Titanic-filemn også, da var jeg 23... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2003 #38 Del Skrevet 19. september 2003 Må også legge til at det ikke alltid er så kult å se ung ut når man prøver å virke som en voksen og reflektert jurist på jobbintervju... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. september 2003 #39 Del Skrevet 19. september 2003 Tipper det inntrykket eventuelt faller rett på plass idet du åpner munnen, jeg! Hvis du er like kjapprappbestemt IRL som skriftlig, så tipper jeg det ja Sånne bak-skrenken-på-polet-folk innbyr ikke til no'stort mer enn litt rødme ja! Polfolk VET for mye om folk, rett og slett. Synes min menneskerett til å handle fritt brytes hver gang, når på pol. Kan ikke du gjøre noe med det da, DonPedro? Claime et eller annet om at folks behov for privatsfære brutalt brytes hver gang man må stå i polkø og høylydt uttrykke hva de skal drikke i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2003 #40 Del Skrevet 19. september 2003 Nix Maiken. Jeg liker pol, jeg! (Særlig de med selvbetjeneing!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå