Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 19. september 2003 Ridetur skal bli!... Ta med nyrebelte, her blir det humpete!.... Jeg tar med min lanse, men olje og min ridderlighet (alt for kvinnen). Tar også med universalnøklene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. september 2003 #22 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg skjelver av forventning.......i jomfruburet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 19. september 2003 Jomfru du!.... Gleder meg også...... mmmm... Ja definitivt... tror dette blir noe vi kan ha stoooor glede av!...... skal jeg ta med isbiter, eller har du på med selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. september 2003 #24 Del Skrevet 19. september 2003 Du må ordne sukkerbiter.....til hesten (må være snill mot dyrene vettu)!Jeg ordner mer enn gjerne isbiter......til sex-leken. Plasterbiter kanskje....??? Kan bli litt småsøl når en jomfruhinne blir utsatt for djevelinndrivelse v hjelp av svææææære lanser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 19. september 2003 #25 Del Skrevet 19. september 2003 Får jeg være med?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 19. september 2003 :o :o iik.. Har lyst på dette jeg... å... nå ble det kjipt å være på jobb... å nei å nei.... hmf.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. september 2003 #27 Del Skrevet 19. september 2003 Lasse, den maskerte er så sinnssykt macho at jeg vurderer å la han få bli m....Har fått så god erfaring m sånne grupperinger etterhvert.....Men hold deg unna d skumle spøkelset......ellers blir d ikkeno på'rei!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 19. september 2003 :o *vil absolutt IKKE at det ikke blir noe på meg!..... å... kryspress!..... På den andre side, så virker ikke spøkelset så keen på noe treff... hmmmm..... ) Ok Chimpus! Get ready to ruuuuuumble!..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. september 2003 #29 Del Skrevet 19. september 2003 usømmelig... kjempeusømmelig... erkeusømmelig, faktisk... Tråden er nå oppgradert grunnet usømmelig innhold Maiken...selvoppnevnt...MODvibrator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 19. september 2003 Ok Maikus... Vi har flyttet oss til pm... Får sørge for at sarte sjeler får sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå