Gå til innhold

Møbler i stua

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sitatet har du i høyeste grad rett i, og det gjelder framdeles. I tillegg gjelder det som jeg har skrevet i innlegg 19 på denne tråden.

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=489250

Så avslutter jeg anonym debatt!

Ja for du har jo NULL respekt over andres ønsker.

arroganse

subst. m entall arroganse [ɑɾuˈgɑnsə] nedlatende el. overlegen holdning el. oppførsel

Videoannonse
Annonse
Gjest Vito - nr to
Skrevet (endret)

Fortsetter "arrogansen", det er nemlig VI som skal ta siste ord i en sak som dette, ikke "andres ønsker" eller "flertallets mening". "Å søke råd" er noe helt annet å la flertallet avgjøre. :)

Vi har avgjort i saken, peis/møbler er bestilt. Møblene blir som skissert, farger/treslag kommer vi tilbake til om ei uke, etter å ha vurdert farger i stua/huset generelt ut uka.

Takk til alle som bistod seriøst, dette hjalp oss å avklare, og vi endte jo med litt "lettere" møbler enn opprinnelig tenkt, så nyttig bistand var det totalt sett. Jeg regner nå tråden som avsluttet fra min side og leser den ikke videre.

Endret av Vito - nr to
Skrevet

Fortsetter "arrogansen", det er nemlig VI som skal ta siste ord i en sak som dette, ikke "andres ønsker" eller "flertallets mening". "Å søke råd" er noe helt annet å la flertallet avgjøre. :)

Vi har avgjort i saken, peis/møbler er bestilt. Møblene blir som skissert, farger/treslag kommer vi tilbake til om ei uke, etter å ha vurdert farger i stua/huset generelt ut uka.

Takk til alle som bistod seriøst, dette hjalp oss å avklare, og vi endte jo med litt "lettere" møbler enn opprinnelig tenkt, så nyttig bistand var det totalt sett. Jeg regner nå tråden som avsluttet fra min side og leser den ikke videre.

Håper du leser dette likevel, Vito. Hadde vært fint om du oppdaterte oss på hvordan det ble, og om du er fornøyd med resultatet. :)

Lykke til med oppussingen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med en stue som minner min oldemors stue! :skratte:

Skrevet

Jeg ville ikke hatt Chesterfield i en stue på 20 kvm (ville ikke hatt chesterfield i det hele tatt, men det er en helt annen sak). Bestemoren til samboeren min har Chesterfield, men stua er til gjengjeld over 70 kvm stor. Og de møblene der ruver voldsomt. Nå det er sagt holder de fantastisk godt i kvaliteten, ser nærmest ubrukte ut etter 25 år.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig dårlig gjort mot de som kommer på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...