Gå til innhold

Våre avatarer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er liten, den er blå. Er den ikke vakker?  

Egentlig hadde jeg bevegelse på den, men jeg fikk det ikke helt til, så har jeg ikke giddi å fiksa mer på den.

vanskelig å få til for atte sjøhesten svømmer med en fart på kun 0,00005 km/t
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å finne en jomfruen-avatar som var litt sånn pen jeg .......for å prøve å gi meg selv et lite spark bak og snu litt på negative holdninger .......nå har jeg hatt den en lang stund da - får se ..vet ikke om jeg vil bytte den ut ennå ....liker den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min avatar er vel unødvendig å forklare, det er selvfølgelig mine pene ben i mine husbruktøfler med Lille Ragu svinsende rundt, mens vi venter på at Ricki Lake show skal begynne en vanlig tirsdags formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<------ This is me :oops: :oops: :oops:

Men vurderer å bytte igjen snart, for jeg liker det ikke helt godt :oops:

Lillianjeg liker det

spesilet nå som jeg vet du er naken :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candyfloss

Fordi det er meg i en litt yngre utgave, da jeg så mye bedre ut og oste av lykke. Synes faktisk jeg ser ganske søt ut der jeg, da :oops: Vurderer å bytte til flyvende tekopper med vinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bare denne som passet så bra til navnet mitt... Og den gjør meg glad. Men egentlig sier den ikke så mye om meg som menneske, for jeg prøver å ikke stikke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...en sol passer jo bra til meg. Har hatt den hele tiden (over 1 år :o ) så det blir litt rart og feil hvis jeg bytter nå tror jeg. Det er liksom Midnattsol. :) Vurderte en bitteliten stund om jeg skulle vise noe av meg, menneh...neeh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<------ This is me :oops: :oops: :oops:

Men vurderer å bytte igjen snart, for jeg liker det ikke helt godt :oops:

Lillian

Men, Lillian: Hvis dette er deg, hvem var det jeg snakket med på Peppes da :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bare ble sånn - og nå er det vel på en måte meg..

Fant igjen en av de gamle trådene om det samme.. En del av svarene blir ganske artige ettersom avatarene er skiftet siden den gang.

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...r=asc&start=105

Liker forøvrig ikke at avatarene skiftes.. (Savner fortsatt frosken til LD jeg -- og hesten til Kira... selv om nesedyret heldigvis er tilbake) - for jeg blir så forvirret... (akkurat som om det ikke er slitsomt nok å sprette omkring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra: Hva snakker du om? Det ER meg på avataren min, og det VAR meg som snakket med deg på Peppes..... Er jeg SÅÅÅ ulik meg selv på bildet da?? :forvirra:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss............ :roll:

Bildet ble faktisk tatt i juli i år, så jeg trodde ikke jeg var så ulik.....Hvordan ulik da? :roll: Jeg var jo ikke svart/hvit på treffet - og ikke naken, men likevel......... :roll:

Lillian :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss............ :roll:

Bildet ble faktisk tatt i juli i år, så jeg trodde ikke jeg var så ulik.....Hvordan ulik da? :roll: Jeg var jo ikke svart/hvit på treffet - og ikke naken, men likevel......... :roll:

Lillian :roll:

Hm. Jeg tror kanskje det er håret. Du var nyklippet på Peppes. Hadde veldig glatt hår til skuldrene med litt vipp nederst. På bildet ser det lenger ut, og du har ikke hel lengde? Også har du fall? *godnatt klem til Lillian*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...