Gå til innhold

Våre avatarer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

ok..... *puste litt lettet ut*

Var redd du skulle si noe om at jeg ikke smilte så på treffet eller at jeg var annerledes i mer negativ forstand :lol: *paranoid*

nattaklem til deg også

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok..... *puste litt lettet ut*

Var redd du skulle si noe om at jeg ikke smilte så på treffet eller at jeg var annerledes i mer negativ forstand :lol: *paranoid*

nattaklem til deg også

Lillian

:riste: nei, nei, absolutt ikke! :Gjesp: natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av KG-babyen min, Ida Elisabeth! :hjerter:

Mange her inne har fulgt meg i tiden før/under/etter graviditeten med henne. Ett helt naturlig valg (og det er JEG som er fotografen! *stolt*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den artig og den skal være her ut oktober hvis jeg ikke får beskjed om annet da....

Har du stemmer i hodet som snakker til deg SS? :ler:

Jeg valgte min simpelten fordi jeg falt for bildet da jeg så det, og liker være litt sånn i bakgrunnen og ikke en veldig fremtredende person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke sikker egentlig hvorfor jeg valgte avataren jeg har nå.Men synes den var såååååå søt der hun sitter med de kanintøfflene og vinker.

Jeg savner tusenfryds lille jeg :tunge1:

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er født i værens tegn, og jeg brukte nicket "Væren" første gang jeg skrev et innlegg her på KG for en liten evighet siden, ble det til at jeg beholdt nicket og fant meg en liten vær etterhvert! Føler liksom at avataren min er blitt litt "meg" nå, og får meg ikke til å kvitte meg med den!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är Furstina och det ÄR Furstina på bilden, ergo meg :)

Jag rensar fisk efter en sen fisketur för två somrar sen, första sommaren med mannen min. Solen är på väg att gå ner, vi har haft en fin kväll och kommit hem med torsk till morgondagens middag.

Den orange tröjan är med på varje fisketur (jepp, den tvättas emellanåt också) och scarfen är där för att hindra hårtestar att lossna och ramla ner i ansiktet.

Det fåniga leendet är nog bara ett uttryck för att jag tycker mannen borde ta bilden någon gång... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<<<<<<Avataren er et manipulert bilde av meg selv. Det vil, fra det bildet der, være umulig å gjenkjenne meg på gaten, men de som kjenner utseendet mitt vil se det nokså med en gang hvem det er.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøff dame, som min samboer har seksuelle fantasier om (tror jeg, han digger henne ihvertfall høyest av alle damer, meg inkludert).

FN-ambassadør som tar oppgaven skikkelig alvorlig, går egne veier (ga 1 mill USD til Afghanske sivile, da resten av kjendiseliten ga til WTC-familier). Også er hun jo høy og slank.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nonnen er en motvekt til alle modell-/kjendisavatarene som var her inne en stund. Så støgg at hun er kul. Ikke minst på grunn av propellene... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg prøvde lenge å manipulere et bilde av meg selv, det gikk heller dårlig. Ikke akkurat datateknisk :-? Men så fant jeg dette Marilyn bildet, der hun faktisk så lykkelig og naturlig ut. Det falt jeg for. Fordi jeg selv er en lykkelig person. Ligner ikke på Marilyn, for all del, men litt samme type kanskje, blond, kvinnelig, barmfager og elsker tant, fjas, glitter og glamour.

Ser at nick og avatar kan gi inntrykk av at jeg er ei overfladisk bimbo.

...If so, so be it :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...