Diva Skrevet 18. september 2003 #21 Del Skrevet 18. september 2003 Catherine Zeta Jones. En dame som er utrolig vakker og har tonnevis med utstråling. Jeg liker glamorøse bilder. Hun er en av få stjerner jeg ville liknet på (honestly). Ville ikke hatt mannen hennes dah Ikke "my cup of tea". Nå har jeg hatt et par avatarskifter som ikke har vært så glamorøse, så nå er det tilbake til den "vante gang" Må ha noe som passer nicket må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 #22 Del Skrevet 18. september 2003 Rolig, rolig! D var et portrett - vi fikk ikke se noen VERDENS ting fra haka og ned..... trodde satt her bestandig jeg Chimp!.... Men der har du gått glipp av noe ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. september 2003 #23 Del Skrevet 18. september 2003 Fortell!!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 #24 Del Skrevet 18. september 2003 Vi ødelegger tråden Chimp!.... Vil du se?..... Kom bort her da... kan vise deg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 18. september 2003 #25 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har litt crazy galgen humor,når jeg ser den katta holdt jeg på å ta drepen av latter.Jeg husker ikke hvor jeg fant kreket men jeg forminsket henne.Hun ser ut som at hun har vært for mye i medisinskapet mitt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 18. september 2003 #26 Del Skrevet 18. september 2003 Min avatar akkurat nå er av en av pusekattene mine. Synes han er tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. september 2003 #27 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har en smily.. fordi jeg leter etter en ny :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 18. september 2003 #28 Del Skrevet 18. september 2003 jeg har meg, men et bilde det er vanskelig å kjenne meg igjen fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. september 2003 #29 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg liker bananer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. september 2003 #30 Del Skrevet 18. september 2003 <---------- Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. september 2003 #31 Del Skrevet 18. september 2003 ..og jeg er meg selv. Der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 18. september 2003 #32 Del Skrevet 18. september 2003 Den er liten, den er blå. Er den ikke vakker? Egentlig hadde jeg bevegelse på den, men jeg fikk det ikke helt til, så har jeg ikke giddi å fiksa mer på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. september 2003 #33 Del Skrevet 18. september 2003 ..og jeg er meg selv. Der også Jeg også. Hvis jeg får lov til å ha det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 18. september 2003 #34 Del Skrevet 18. september 2003 No special reason. damen er egentlig naken, men det har jeg kamuflert ganske fint. Likte fargene i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #35 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg bare måtte bytte avatar da jeg fant denne. Den er jo veldig meg da!!! Har forresten et utvalg revebilder på lur, så det dukker nok opp en annen innimellom. Men rev må jeg jo være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. september 2003 #36 Del Skrevet 18. september 2003 Dette er meg på en god dag - heseblesende, sprø og åpen for det meste. Og håret stort sett til alle kanter. Og trener F&S... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. september 2003 #37 Del Skrevet 18. september 2003 Seriøst så sier ikke avataren min noe om meg som menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. september 2003 #38 Del Skrevet 18. september 2003 Vixens årvåkne (øye)blikk.... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. september 2003 #39 Del Skrevet 18. september 2003 Har fisken i dag, jeg. Fordi.. jeg ville ha forandring, og denne var for hånden. Snart dukker nok superhelt en eller to opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 18. september 2003 #40 Del Skrevet 18. september 2003 Alltid hatt en forkjærlighet for engler! Også er jeg snill som en engel også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå