Gå til innhold

Våre avatarer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har vel vært oppe før, men spør likevell nå.

Hvorfor har du en avataren du har, og hva er forteller den oss??

<---- Dette er meg......hehe neida!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hva med at du begynner Merete... :wink:

Sorry, ble vel for ivrig.

Min avatar er av meg, og som dere ser er jeg ei så absolutt sexy berte... :wink:

Neida, det er et bilde av Dido, og jeg synes svart/hvitt (delvis svart/hvitt) bilder er fint. Syntes også profilen på bildet var fint, så derfor valgte jeg dette.

Fornøyd Juggernaut??? :roll:

Forøvrig byttes det litt også da etter dagsformen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min avatar er meg det. Sitter i kirken under vielsen vår og titter opp på svigerinna mi som synger fra galleriet. Det er ikke verre enn det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avateren min sier vel også egentlig seg selv... Navnet mitt er Tjorven og jeg vil ha en koselig avatar som står til navnet mitt, dermed ble det bilde av Tjorven! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har jeg hatt mer eller mindre manipulerte bilder av meg selv, men fikk behov for å være mer rampete.

Synes Cruella passer bra til meg, slik humøret er om dagen, bortsett fra at jeg elsker dyr da og vil ikke lage pelskåper av de...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver å bruke avatarer av meg av og til' date=' både m og uten dykkedrakt.. Men alle maser om snabeldyret ... så... :wink:[/quote']

Uten... UTEN???? :o Hvor da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ironi og en god strek. Så det hele begynte med en ganske så ordinær smile-smiley.

Så en dag, fant jeg ut at den egentlig var ganske upersonlig - så jeg "fikset litt" på ansiktet og tegnet på hår og sminke.

<-- Voila! Dermed var KG-Bertha født. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...