Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #1 Del Skrevet 18. september 2003 Har vel vært oppe før, men spør likevell nå. Hvorfor har du en avataren du har, og hva er forteller den oss?? <---- Dette er meg......hehe neida!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. september 2003 #2 Del Skrevet 18. september 2003 Sambis syns at jeg er sexy og så syns han Modesty er sexy, så da bare så jeg koblingen umiddelbart...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 #3 Del Skrevet 18. september 2003 Hva med at du begynner Merete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #4 Del Skrevet 18. september 2003 Hva med at du begynner Merete... Sorry, ble vel for ivrig. Min avatar er av meg, og som dere ser er jeg ei så absolutt sexy berte... Neida, det er et bilde av Dido, og jeg synes svart/hvitt (delvis svart/hvitt) bilder er fint. Syntes også profilen på bildet var fint, så derfor valgte jeg dette. Fornøyd Juggernaut??? Forøvrig byttes det litt også da etter dagsformen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. september 2003 #5 Del Skrevet 18. september 2003 Min avatar er meg det. Sitter i kirken under vielsen vår og titter opp på svigerinna mi som synger fra galleriet. Det er ikke verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 18. september 2003 #6 Del Skrevet 18. september 2003 Min avatar sier seg vel selv....... sluuuuuuuuurp!!!!!! MÅ ha den dosen hver dag. Bare Må det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2003 #7 Del Skrevet 18. september 2003 Puusen Suzy... trenger vel ikke beskrive det noe mer *purr* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #8 Del Skrevet 18. september 2003 Ofret min lille, grønne frosk til fordel for en som passet litt bedre til nicket mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 18. september 2003 #9 Del Skrevet 18. september 2003 Avateren min sier vel også egentlig seg selv... Navnet mitt er Tjorven og jeg vil ha en koselig avatar som står til navnet mitt, dermed ble det bilde av Tjorven! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. september 2003 #10 Del Skrevet 18. september 2003 Tidligere har jeg hatt mer eller mindre manipulerte bilder av meg selv, men fikk behov for å være mer rampete. Synes Cruella passer bra til meg, slik humøret er om dagen, bortsett fra at jeg elsker dyr da og vil ikke lage pelskåper av de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 18. september 2003 #11 Del Skrevet 18. september 2003 Tja. Hvorfor har jeg den avataren som jeg har? Røde lepper symboliserer for meg egenskaper jeg identifiserer meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. september 2003 #12 Del Skrevet 18. september 2003 Tja,hva skal jeg si? Trenger jeg egentlig å si noe?? Barbie = Tom i hue og puppespreng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. september 2003 #13 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg trenger en dusj ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 #14 Del Skrevet 18. september 2003 prøver å bruke avatarer av meg av og til, både m og uten dykkedrakt.. Men alle maser om snabeldyret ... så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2003 #15 Del Skrevet 18. september 2003 prøver å bruke avatarer av meg av og til' date=' både m og uten dykkedrakt.. Men alle maser om snabeldyret ... så... [/quote'] Uten... UTEN???? :o Hvor da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. september 2003 #16 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg liker ironi og en god strek. Så det hele begynte med en ganske så ordinær smile-smiley. Så en dag, fant jeg ut at den egentlig var ganske upersonlig - så jeg "fikset litt" på ansiktet og tegnet på hår og sminke. <-- Voila! Dermed var KG-Bertha født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. september 2003 #17 Del Skrevet 18. september 2003 Rolig, rolig! D var et portrett - vi fikk ikke se noen VERDENS ting fra haka og ned..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2003 #18 Del Skrevet 18. september 2003 tror ikke jeg engang skal prøve å forklare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. september 2003 #19 Del Skrevet 18. september 2003 Min avatar viser kattepusen min mens han slikker seg på magen. Syns det var en morsom positur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2003 #20 Del Skrevet 18. september 2003 Faen asså... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå