Gå til innhold

Hør nå her....

Mathias

Anbefalte innlegg

Altså.....

Jeg har to nick her inne... Det ene er det jeg har her, det andre er MAskemannen. Maskemannen er resultat av en intern spøk mellom meg om Maiken, i en periode det var utrolig mye krangling her inne....

SÅ:

Juggernøtt er IKKE (!) en av mine aliaser!.... Hvorfor i alle skulle jeg lage den sekvensen der?...

Bare til informasjon til alle de som er mer eller mindre forvirret... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, jada... Ikke mas da!

Det er vel ikke så lett å følge med når man bare er her inne på dagtid og ikke sitter på KG halve natta :lol:

Suz :kul: - the one and only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære suz da... burde vel være enkelt å få med seg at jeg ikke er denne Lillenøtt?...

På den andre siden så er vel dere Hedmarkinger minst like treige som oss søringer... :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære suz da... burde vel være enkelt å få med seg at jeg ikke er denne Lillenøtt?...

På den andre siden så er vel dere Hedmarkinger minst like treige som oss søringer... :wink::sjarmor:

:kysse:

Følger ikke så godt med deg som det kan virke Jugger-gutten... Og du virker jo en smule nutts av og til *fnise*

Og jeg er da østerdøl må vite - vi er trege vi.... :ler:

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Er da ikke hissig!!! Bare er behjelpelig og snill jeg :D Må jo informere dem som ikke er med på "humoren" da.... :wink:

(Nå synes jeg ikke denne nøttelitenleken var så utrolig festlig da... Mer hallo.... så gøy du har det da-humor... Sånn som jeg har også kanskje?... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLOTT!!! at du tar ansvar for å få ryddet opp i forvirringen....

Var overbevist om at d var deg, jeg, vaffal.....

TENK å være sånn mot de som er mindre enn seg.....Fært!!!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hæ? Du også???..... Hva skulle jeg få ut av det der da?.... Virker jeg SÅ .... rar...?...

Man vet jo aldri... *sukker lettet over at det ikke bare var meg*

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... La oss snu på flisa da.. Noen som leste de greiene der , og forstod hva som skjedde?.....

Hmmm.. lurer på om det er en GRUNN til at jeg er singel?..... Kanskje ikke lurt å hive seg på sånn speeddate?..... Ta et opphold hos en hjernekrymper først kanskje?.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... det kunne jo hende du tiltrekker deg noen nøtteelskere med den åpenbare homse-flørten der. Er det menn du vil ha??? :o

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... La oss snu på flisa da.. Noen som leste de greiene der , og forstod hva som skjedde?.....

Eh...Nei, skal innrømme at jeg leste d ikke så nøye....Trodde d bare var kødd.....fra din side, altså! Ikke alltid jeg får m meg poengene, skjønner du....selv om jeg ikke er blond! (Blond i sjela jeg vettu.....) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hmmm.. lurer på om det er en GRUNN til at jeg er singel?..... Kanskje ikke lurt å hive seg på sånn speeddate?..... Ta et opphold hos en hjernekrymper først kanskje?.... 8)

Noen sa til meg at Lasse hadde fått seg dame! Men det har ikke du altså Jugge :hoppe: Hvem av dere kommer egentlig den 4. Han nye Nøtta?

:kyss:

Chimp, blond i sinn eller skinn gjør samma nytta :hjerte:

Klem Glamourosly Blonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer kun nøtta, så kommer ikke jeg... Er vel Achmed som står bak han der.... :wink:

Singel... Er ikke helt singel og ikke helt ... sammen.....Men hun er nok her og titter på hva jeg gjør hver dag... :sjarmor: Flere intime detaljer du lurer på?... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kun nøtta, så kommer ikke jeg... Er vel Achmed som står bak han der.... :wink:

Singel... Er ikke helt singel og ikke helt ... sammen.....Men hun er nok her og titter på hva jeg gjør hver dag... :sjarmor: Flere intime detaljer du lurer på?... 8)

:o Vet hun om oss to, Lasse? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Der røpet jeg meg gitt!.... Men jeg står nå på mitt til du har vraket han sms kompisen din! Til da er det nærmeste du kommer meg dette.... :flekke:

Men du vet jo at den jeg vil ha... ja det er deg.... :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

*Glammy leser, med sjokk og vantro, og tusler ut igjen med knust hjerte. Så trist, så lei så skuffa *:grine:

:gape: " thiiiis is a soooong for the broken heaaaarted" :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...