Gå til innhold

Kråkesaks skriver kråketær

Kråkesaks

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke sove. :kjefte:

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du fortsatt sliter så kan du gå inn på NRK.no og se på direkteoverføring av valgresultater fra UK, det burde fungere som sovemedisin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Det skulle jeg gjort. Jeg fikk sove til slutt, men måtte nok bruek store deler av formiddagen til å sove likevel.

Kan man lage dagbøker til andre? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke får sove er dagen etter ødelagt. Ikke bare fordi jeg må bruke formiddagen til å ta igjen søvn, men fordi jeg føler meg helt vrak resten av dagen. Jeg har fått gått meg en tur i dag, ellers tviler jeg på at den blir brukt til noe særlig fornuftig. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

I dag er en møkkadag. Det vil si; jeg føler meg helt vrak. Med temperaturer som varierer fra 20 til 9 grader på bare noen timer, så er det ikke rart kroppen protesterer.

I dag orker jeg ingenting. så da er det bra at jeg blir underholdt av mer eller mindre detaljfikserte damer her på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I går møtte jeg en jeg kjenner og vi pratet om løst og fast. Det viste seg at hun er mye her på kg. Visstnok leste hun mest, men det var litt gøy å treffe på kjentfolk som "vanker" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Har du fått på plass vokalene dine?

Endret av Het Potet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nydelig vær. Jeg burde vel heller vært ute i sola enn å sitte her. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=493368&pid=8137731&st=360&#entry8137731

Det er galt å ikke inkludere single, men jaggu er det galt å gjøre det også. Forstå det den som kan.

Utetemperaturen varierer fra 3-15 grader, så det er ikke så mye uteliv at det gjør noe. Det blir mest rolige dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Puh! Det er ikke mye jeg kan brukes til nå. Jeg har en svært varierende dagsform og blir fort sliten. Det er ikke alltid jeg klarer å kjenne hvor sliten jeg er før jeg nærmest segner om. I dag var jeg på bytur med en venninne som er ganske krevende. Hun skal ha meg med over alt i en rasende fart. Nå er jeg bare sliten. Kvelden skal brukes til å slappe av og vi har bestilt pizza fra Pizzabakeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

Jeg så noen etterlyste et gladforum, og det ble foreslått å opprette dagbok. Ha! Så lurt dette er herved en glad-dagbok.

Positive ting i livet mitt:

- en mann jeg er veldig glad i.

- trivelige stebarn.

- koselig svigerfamilie og familie.

- gode venner.

- bor i en trivelig by.

- jeg har spist god pizza i kveld. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...