Gå til innhold

Jeg finner ikke glede i noe...

Gjest pernille

Anbefalte innlegg

Gjest pernille

Jeg er nå 32 år, og skjønner at det er på tide å ta tak i livet mitt, og bli noe. Jeg klarer bare ikke å finne noe som intresserer meg. Folk rundt meg har så mange hobbyer og interesser at tiden ikke strekker til. Jeg finner ikke noe som gir meg noe som helst..Jeg føler meg nummen i forhold til det meste. Jeg vil gjerne være sunn og livsglad og i arbeid, men jeg klarer det ikke. det blir bare til at jeg sliter ut megselv ved å late som. Skulle så gjerne funnet en drømme utdannelse, og virkelig fordyper meg i det, blitt skikkelig god til noe og føle glede over det.Rundt meg har alle mine venner fått familier og utdannelser og jobber. jeg har ikke hatt noe interesse for det.ikke enda værtfall. Jeg vet heller ikke hvor jeg skal bo. Jeg har flyttet en del rundt i mitt liv, og uansett hvor jeg er så vil jeg alltid videre, det er aldri den rette plassen, jeg finner ikke ro, klarer ikke slå rot... jeg har ikke opplevd noe traumatiske ting i livet mitt som jeg kan skylde på for at jeg er sånn. Et par samlivsbrudd,mistet en hund og min bestemor...ting som vi alle opplever gjennom livet..Jeg har aldri hatt tanker om å avslutte livet, det er ikke helt min greie, men må vel være ærlig å si at jeg ikke er spesielt glad for å ha blitt født heller, siden jeg ikke finner noe fornuftig å bruke dette livet på.

Jeg har slitt litt med sosial angst i perioder,men det går opp og ned ettersom jeg har styr på livet...Jeg har aldri følt meg deprimert, det ordet jeg kan tenke på som beskriver meg mest er vel "tungsinn", og ofte bare tom..

Er det noen som har opplevd noe lignende og har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest green tea

jeg kjenner meg i gjen i overskriften.

men det jeg gjør er å flykte med aldri snake om ting som plager meg mest.

jeg klare fint å fine noe som interesser meg men det gir ingen luke rus.

jeg finer heler ikke indre ro og jeg vett at jeg aldring vil fine det.

men jeg håper du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kjenner meg helt klart igjen.

Jeg tror man blir litt sånn hvis man har sosial angst. Jeg tror at man trenger å finne en ting man trives med, enten det er en god kjæreste, en fin hobby, en utdanning eller lignende og så kan man bygge på fra der. Da har man i alle fall den ene tingen som går bra for en. Det gir selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal bestille en legetime, få henvisning til psykolog (og muligens medisiner? Jeg har hatt stor effekt på cipralex, ingen bivirkninger hos meg!).

Noen ganger trenger man litt hjelp til å finne ut av følelser og hva som egentlig er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...