Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Den grusomme mor tar med seg barnet og flytter. Stakkars pappa...

Videoannonse
Annonse
Gjest Heksa
Skrevet

Den grusomme mor tar med seg barnet og flytter. Stakkars pappa...

Feil, stakkars barna, men de ser jo ikke du;)

Gjest Dainty
Skrevet

Han vil fortsatt få helgesamvær og samvær i ferier, annenhver jul osv.. Kan nevnes han har 5 unger med 4 ulike mødre, og den "nyeste" bor faktisk bare en halvtime fra der jeg ønsker å flytte til.

Totalt off topic, men..

Jeg lar meg stadig forundre av at kvinner insisterer på å falle for, og stifte familie med, menn av dette kalibret. Det finnes da nok av oppegående, solide karer der ute? Her burde jo varsellampene ha blinket i en mils omkrets. Det er nesten så jeg ikke har medfølelse med deg i det hele tatt, selv om du er i en vanskelig situasjon - den eneste jeg synes synd på her er sønnen deres (og de fire andre barna..).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Totalt off topic, men..

Jeg lar meg stadig forundre av at kvinner insisterer på å falle for, og stifte familie med, menn av dette kalibret. Det finnes da nok av oppegående, solide karer der ute? Her burde jo varsellampene ha blinket i en mils omkrets. Det er nesten så jeg ikke har medfølelse med deg i det hele tatt, selv om du er i en vanskelig situasjon - den eneste jeg synes synd på her er sønnen deres (og de fire andre barna..).

Jeg forstår godt du ser slik på det ja. Men da jeg som 18-åring falt for denne mannen som da var 33 år gammel, så viste han ikke noen av sine dårligere egenskaper. De kom frem rundt tiden da graviditeten var et faktum. Han er utrolig flink til å snakke for seg, og til å snakke folk rundt. Dessverre.

Men nå er det engang slik at vi fikk barn, og jeg prøver virkelig gjøre det jeg kan for at barnet skal ha det godt, tross sin ustødige far.

Jeg synes ikke synd på meg selv, jeg har selv rotet meg opp i denne mannen. Men jeg angrer heller ikke et sekund på at jeg fikk den nydelige ungen min:)

Skrevet (endret)

hmm...ja for jeg ringte å snakket med han i dag å han nevnte at det var nye regler, å at jeg ikke kunne flytte vist han ikke var med på dette.han har barnet nå 1 uke å jeg 1 uke å han 1 uke osv.. dette fungerer fint, å vil gjerne fortsette med dette..

vi bor i dag i samme kommune, å jeg har bodd her hele tiden mens det har vært slutt..men kan han ikke nekte meg da?

vi har ikke delt omsorg på papiret.

Her har du hatt kjempeflaks med å finne en ualminnelig grei far. Det er jo veldig snilt av ham å bidra 50% når du faktisk har hovedomsorgen og dermed all makt i forhold til barnet. Synes du ikke det både av hensyn til barnet og av hensyn til en så grei far ville være naturlig å tenke seg om før barnet flyttes såpass langt av sted? Går ut fra at barnet ennå ikke er i skolealder, ellers ville du vel sett selv at ordningen med en uke hos far og en uke hos mor ikke vil la seg videreføre om du flytter 3.5 timer bort. Så om far fortsatt skulle være villig til å stille opp 50% vet han jo at dette bare er for en tid, og at han når barnet begynner på skole vil få vesentlig mindre kontakt med barnet sitt.

Endret av Cuckold
Gjest Bianca26
Skrevet

Totalt off topic, men..

Gjort er gjort og spist er spist. Dessuten vet vi jo ikke når han fortalte ts om de andre barna. Ikke sikkert hun visste dette da hun ble gravid med han

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg forstår godt du ser slik på det ja. Men da jeg som 18-åring falt for denne mannen som da var 33 år gammel, så viste han ikke noen av sine dårligere egenskaper. De kom frem rundt tiden da graviditeten var et faktum. Han er utrolig flink til å snakke for seg, og til å snakke folk rundt. Dessverre.

Men nå er det engang slik at vi fikk barn, og jeg prøver virkelig gjøre det jeg kan for at barnet skal ha det godt, tross sin ustødige far.

Jeg synes ikke synd på meg selv, jeg har selv rotet meg opp i denne mannen. Men jeg angrer heller ikke et sekund på at jeg fikk den nydelige ungen min:)

Igjen off topic: For en ekkel mann som forfører en jentunge på 18. Fy faen for en kvalm ekkel jævel

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Igjen off topic: For en ekkel mann som forfører en jentunge på 18. Fy faen for en kvalm ekkel jævel

Innså etterhvert som jeg selv ble eldre at det ikke var helt bra.. For noen går det med en slik aldersforskjell, men i dag kan jeg ikke forstå at en voksen mann på 33 år kan innlate seg med en ungjente.

Merket jo etterhvert som årene gikk at jeg modnet i hodet og ble mer ansvarlig. Men han utviklet seg aldri der, forandret seg ikke og forble en forvokst drittunge om jeg kan si det.

Hans syn på kvinner generelt var ikke bra, for vi var jo alle like.

Og jeg tror han valgte meg rett og slett fordi det var lettere å kontrollere en usikker tenåring enn ei voksen dame med bein i nesa. Da jeg etterhevrt ble noe mer selvsikker og bestemt, begynte problemene egentlig..jeg skulle ikke ha noe jeg skulle sagt, og "hvem trodde jeg at jeg var". Stod jeg for lenge fast på mitt og ikke gav meg endte det med vold om han var full(som han var mye av tiden).

Når jeg som gravid ikke orket sex når han kom hjem full og ekkel på natta, så kunne jeg vente meg et helvete. Til slutt måtte jeg gi etter for å få han til å slutte å skrike. Men de gangene jeg knep sammen beina og sa nei, tok han seg likevel til rette, og snudde bare og la seg til sove etterpå selv om jeg gråt der jeg lå.

Han kan komme til å behandle fremtidige kjærester på samme måten, og jeg vil ikke ungen min skal måtte være vitne til dette. Vil at deres samvær skal være kontrollert, så ungen heller har bare gode opplevelser med faren og ikke får se hans sanne jeg.

Gjest Bianca26
Skrevet

Innså etterhvert som jeg selv ble eldre at det ikke var helt bra.. For noen går det med en slik aldersforskjell, men i dag kan jeg ikke forstå at en voksen mann på 33 år kan innlate seg med en ungjente.

Merket jo etterhvert som årene gikk at jeg modnet i hodet og ble mer ansvarlig. Men han utviklet seg aldri der, forandret seg ikke og forble en forvokst drittunge om jeg kan si det.

Og jeg tror han valgte meg rett og slett fordi det var lettere å kontrollere en usikker tenåring enn ei voksen dame med bein i nesa. Da jeg etterhevrt ble noe mer selvsikker og bestemt, begynte problemene egentlig..jeg skulle ikke ha noe jeg skulle sagt, og "hvem trodde jeg at jeg var". Stod jeg for lenge fast på mitt og ikke gav meg endte det med vold om han var full(som han var mye av tiden).

Når jeg som gravid ikke orket sex når han kom hjem full og ekkel på natta, så kunne jeg vente meg et helvete. Til slutt måtte jeg gi etter for å få han til å slutte å skrike. Men de gangene jeg knep sammen beina og sa nei, tok han seg likevel til rette, og snudde bare og la seg til sove etterpå selv om jeg gråt der jeg lå.

Han kan komme til å behandle fremtidige kjærester på samme måten, og jeg vil ikke ungen min skal måtte være vitne til dette. Vil at deres samvær skal være kontrollert, så ungen heller har bare gode opplevelser med faren og ikke får se hans sanne jeg.

Nei FY. Flytt fra jævelen.

Gjest Sarah
Skrevet

Det finnes et ord for slik styggedom..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist. Dessuten vet vi jo ikke når han fortalte ts om de andre barna. Ikke sikkert hun visste dette da hun ble gravid med han

Da jeg møtte ham, sa han at han hadde to barn. Egentlig hadde han tre, kom det frem etterhvert. Så fikk vi et barn, og ikke lenge etter jeg hadde gått ifra han, klarte han smelle ei ny på tjukka.

Kanskje hans dårlige hjernefunksjon kompenseres med dyktige svømmere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da jeg møtte ham, sa han at han hadde to barn. Egentlig hadde han tre, kom det frem etterhvert. Så fikk vi et barn, og ikke lenge etter jeg hadde gått ifra han, klarte han smelle ei ny på tjukka.

Kanskje hans dårlige hjernefunksjon kompenseres med dyktige svømmere.

mange kvinner som klarer å få masse unger overalt også..men de har evnene med å kunne ta abort i motsettning til han. så å slenge dritt forde han har masse unger er utrolig barnslig

Gjest AnonymBruker
Skrevet

mange kvinner som klarer å få masse unger overalt også..men de har evnene med å kunne ta abort i motsettning til han. så å slenge dritt forde han har masse unger er utrolig barnslig

Ja jeg er spydig, men så kjenner jeg fyren. Jukker i vei og bryr seg lite om det kommer et barn til verden, for det tar han kun ansvar for når han har lyst og ikke driver med andre viktige ting, f.eks festing.

Hvor kommer forskjell kvinner-menn inn her? Jeg har ikke sagt et ord om at menn er så mye verre enn kvinner på dette området.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes denne tråden dreier seg mindre og mindre om barnet og fars mulighet til å begrense flytting av barnet.

Isteden har det blitt et ganske så skarpt angrep på far og fars tidligere oppførsel ovenfor ts og div. ekser. Hva er den EGENTLIGE intensjonen med innlegget ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...