Gjest Lurepå Skrevet 6. mai 2010 #1 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan man få infeksjoner, sopp og lignende der nede ved å spise usunn mat og/eller stresse mye i en periode uten å ha sex? Men så lurer jeg nå på, siden jeg bare er 19 år, er utflod i forskjellige farger, mengde utflod osv veldig vanlig hos oss som er så unge enda? Jeg er så usikker på om jeg kanskje har sopp eller noe. Jeg går på P-piller, men plutselig mellom P-pillene får jeg litt brunlig utflod, men jeg har ikke hatt sex på 2måneder og har/hadde fast partner. Har bare hatt en, men jeg merket spesielt grønngul utflod da jeg var mindre og ikke hadde sex også. Jeg er livredd for gynekologer, så jeg lurte på om det er vanlig å kunne få dette uten at det skal ha noe med overførbare sykdommer eller om man aldri hadde ligget med noen + at men kanskje gikk på p-pillen? Har ikke glemt noen, men for to uker siden fikk jeg et psykisk sammenbrudd/sjokk som fikk meg veldig dårlig. En uke etter fikk jeg litt brunlig utflod. Noen ganger tror jeg at utfloden lukter litt også, men det kommer og går, spesielt hvis jeg ikke har dusjet på 2-3 dager. Kan noen hjelpe meg, så jeg kanskje kan slippe unna en gynekolog? Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 6. mai 2010 #2 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå