Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #1 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) jeg vett 100 prosent siker på at det en puter i munnen påvirker utsende men jeg tenker gjerne ikke på det nor jeg dirker flaske brus for eksempel. grunn av personlig erfaring Endret 6. mai 2010 av green tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 6. mai 2010 #2 Del Skrevet 6. mai 2010 Til ts: Hvordan kan du vite det med 100 % sikkerhet? Har du dokumentajson på det? For noen vil det helt sikkert stemme, men jeg tror ikke det gjelder i 100 % av tilfellene. Noen har fin hud, uansett hva de spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 6. mai 2010 #3 Del Skrevet 6. mai 2010 "Jeg vet med 100 % sikkerhet, at det du putter i munnen pårvirker utseende. Men jeg tenker ikke over det, når jeg drikker en flaske brus for eksempel. Dette har jeg selv erfart." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. mai 2010 #4 Del Skrevet 6. mai 2010 Tråden er ryddet iht regelverket. Mette Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2010 #5 Del Skrevet 6. mai 2010 Uren hud kan være tilfellet, og grønsaker kan få huden til å se renere. Røde kinn, klare øyne, hvite tenner osv trenger ikke alltid å komme av at man spiser sunt. Jeg tror jeg er et eksempel på det, som ikke legger på meg, får kviser eller fæle tenner osv av å spise søtsaker og fet mat. Mye av det du spiser kan kanskje påvirke det indre og kan ofte gi sløvhet, endret atferd, kanskje personlighet i en veldig liten grad, lite motivasjon...Men man trenger ikke å bli "stygg", for mesteparten er genetisk. Vil bare si at dette har de fleste i min familie, vi får ikke gamlekroppen og mage før vi er 45+. Afrikanerne får nesten ikke i seg mat en gang, men de ser jo kjempefine ut egentlig til å være afrikanere. Kulden eller det nordlige forhold får oss Nordmenn til å se ganske friske ut i forhold til England. Ja, nei det du sier er ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #6 Del Skrevet 6. mai 2010 Uren hud kan være tilfellet, og grønsaker kan få huden til å se renere. Røde kinn, klare øyne, hvite tenner osv trenger ikke alltid å komme av at man spiser sunt. Jeg tror jeg er et eksempel på det, som ikke legger på meg, får kviser eller fæle tenner osv av å spise søtsaker og fet mat. Mye av det du spiser kan kanskje påvirke det indre og kan ofte gi sløvhet, endret atferd, kanskje personlighet i en veldig liten grad, lite motivasjon...Men man trenger ikke å bli "stygg", for mesteparten er genetisk. Vil bare si at dette har de fleste i min familie, vi får ikke gamlekroppen og mage før vi er 45+. Afrikanerne får nesten ikke i seg mat en gang, men de ser jo kjempefine ut egentlig til å være afrikanere. Kulden eller det nordlige forhold får oss Nordmenn til å se ganske friske ut i forhold til England. Ja, nei det du sier er ikke 100%. jo hvis en ikke tar med gener så er det 100% sikert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Del Skrevet 6. mai 2010 jo hvis en ikke tar med gener så er det 100% sikert. Og dokumentasjonen din er hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 6. mai 2010 #8 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg eter hva jeg vil og syns jeg ser helt grei ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #9 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Og dokumentasjonen din er hvor? jeg bryr meg ikke om dokumentasjonen nor en har erfaring! nå kan det hende at det spiler inn at jeg er lit sensitiv. Endret 6. mai 2010 av green tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #10 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) prøv minst en måne spis mye feil behandlet mat puls lite grønsaker og mye sukker så vil du se at du vil ikke se ut. Endret 7. mai 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Del Skrevet 6. mai 2010 jeg er styg sel om jeg spiser bare frukter å grønsakeri, linser å bøner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg spiser vanligvis bare sunn mat, men jeg hadde en dårlig periode på ca et halvt år hvor jeg bare spiste usunn mat, junkfood omtrent hver dag, 1,5 l brus hver dag osv, huden min var helt uforandret. Ikke tegnt til urenheter i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #13 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg spiser vanligvis bare sunn mat, men jeg hadde en dårlig periode på ca et halvt år hvor jeg bare spiste usunn mat, junkfood omtrent hver dag, 1,5 l brus hver dag osv, huden min var helt uforandret. Ikke tegnt til urenheter i det hele tatt. uret ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. mai 2010 #14 Del Skrevet 6. mai 2010 uret ferdig. Men der gikk det vel hull 100%-regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #15 Del Skrevet 6. mai 2010 Men der gikk det vel hull 100%-regelen. nei ikke helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 6. mai 2010 #16 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg spiser sjelden sukkerholdig mat, masse grønnsaker, 2-3 liter vann pr dag, renser huden og bruker ordentlige produkter (Babor), men jeg har ofte problemer med huden. Det er bedre nå enn tidligere, men det er fortsatt ikke problemfritt, til tross for at mitt kosthold har forandret seg drastisk (til det positive) siden jeg var 16 år (er 20 år nå). Så den statistikken din ville jeg ikke stolt så sinnsykt på. Kjenner flere som er i samme situasjon som meg og omvendt, de som spiser dritt o.l uten å faktisk få kviser, uren hud o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #17 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg spiser sjelden sukkerholdig mat, masse grønnsaker, 2-3 liter vann pr dag, renser huden og bruker ordentlige produkter (Babor), men jeg har ofte problemer med huden. Det er bedre nå enn tidligere, men det er fortsatt ikke problemfritt, til tross for at mitt kosthold har forandret seg drastisk (til det positive) siden jeg var 16 år (er 20 år nå). Så den statistikken din ville jeg ikke stolt så sinnsykt på. Kjenner flere som er i samme situasjon som meg og omvendt, de som spiser dritt o.l uten å faktisk få kviser, uren hud o.l jeg mener nødvendig vis ikke kviser men at får et grålig farge i fjeset og ser syk ut. dem du kjenner kunne garantert sett bedre ut og fått mer utstråling fra huden med et anderledes kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 6. mai 2010 #18 Del Skrevet 6. mai 2010 prøv minst en måne spis mye feil behandlet mat puls lite grønsaker og mye sukker så vil du se at du vil ikke se ut. De grønnsakene vi får som ikke er dyrket og frosset i Norge,er som oftest (ikke alltid) ikke helt ferske,ikke inneholder de like mye go' saker heller da vitaminer taper seg fort i næringsinnehold/vitaminer/mineraler. Jeg spiser skjeldent grønnsaker og da kun noen spesielle typer,men har til dags dato aldri hørt at jeg er stygg Ta en venninne av meg,helsefrik som få.Trener kun "riktig" spiser kun "riktig" men makan til uren hud skal du lete lenge etter.Har lite med kostholdet hennes å gjøre at hun har uren hud og er hun da i dine øyne stygg og har feil kosthold da ? For det jeg egentlig ikke forstår er hva har du med å dømme folk pr.utseende ? Hva har du med om folk er "stygge" eller hva de spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #19 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) De grønnsakene vi får som ikke er dyrket og frosset i Norge,er som oftest (ikke alltid) ikke helt ferske,ikke inneholder de like mye go' saker heller da vitaminer taper seg fort i næringsinnehold/vitaminer/mineraler. Jeg spiser skjeldent grønnsaker og da kun noen spesielle typer,men har til dags dato aldri hørt at jeg er stygg Ta en venninne av meg,helsefrik som få.Trener kun "riktig" spiser kun "riktig" men makan til uren hud skal du lete lenge etter.Har lite med kostholdet hennes å gjøre at hun har uren hud og er hun da i dine øyne stygg og har feil kosthold da ? For det jeg egentlig ikke forstår er hva har du med å dømme folk pr.utseende ? Hva har du med om folk er "stygge" eller hva de spiser jeg dømer ikke folk etter utsende men jeg sier sannheten her nor det kommer til mat. Endret 6. mai 2010 av green tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 6. mai 2010 #20 Del Skrevet 6. mai 2010 jeg mener nødvendig vis ikke kviser men at får et grålig farge i fjeset og ser syk ut. dem du kjenner kunne garantert sett bedre ut og fått mer utstråling fra huden med et anderledes kosthold. Jeg så aldri syk ut eller hadde grålig ut når jeg spiste tullemat. Ingen jeg kjenner ser syk ut eller har grålig hud selv om de lever på fast food. Ser ikke helt logikken din i dette her. Host opp fakta og litt vitenskaplige beviser så skal jeg heller tro litt på mer på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå