Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2010 #1 Del Skrevet 6. mai 2010 Vet ikke helt hvor jeg vil med dette emnet, menmen.. På lørdag satt jeg og jobbet med en mappeeksamen på formiddagen, på ettermiddagen fikk jeg skikkelige menssmerter med vondt i korsrygg og mage. Var så gale at jeg kastet opp. (da jeg var yngre var det "vanlig" for meg nesten hver måned). Hadde jeg hatt mensen hadde jeg vist at det var derfor, men det var bare kommet i begynnelsen av andre uken på p-pillene. Dagene etter lørdag har har følt meg redusert, sitter å gjesper hele dagen, og har ganske så løs mage, lite matlyst (tvinger i meg frokost, lunsj og middag) og er egentlig ganske så tørst, men det blir det mange dopauser av også... Er jo sikkert bare stress og nerver før eksamen (har fire eksamener de neste fire ukene)som spiller kroppen en puss, men hadde jo vært så mye greie å få gjort og lest det man bør uten å sitte å halvsove fremfor dataen og bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krem Skrevet 6. mai 2010 #2 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei! Jeg har ett godt tips til alle som skal ha eksamen: Ta deg fri en dag eller noen timer. Gjør noe annet, gå en tur, ta med en venn på kino, tren, glo på tv, surf på nettet. Gjør noe som ikke er skole eller eksamensrelatert! En annen ting er å begynne tidlig på dagen med lesing, og slutte på et bestemt klokkeslett og være fornøyd med innsatsen så langt. Og ellers så er jo tipsene at man bør spise sunt, bevege seg og drikke mye vann når man leser så mye. Det er bare en eksamen, ikke liv eller død, jeg hatt mine beste eksamener de gangene jeg har våget å ta meg fri fra alt maset og passet på meg selv! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå