Fru Fomle Skrevet 18. september 2003 #1 Del Skrevet 18. september 2003 Å drepe er utilgivelig, men hvordan kan foreldre synke så dypt at de klarer å drepe sine egne barn??? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=76827 :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. september 2003 #2 Del Skrevet 18. september 2003 Fy faen for en historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 18. september 2003 #3 Del Skrevet 18. september 2003 :cry: så ufattelig jævlig :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 18. september 2003 #4 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg blir helt dårlig av å lese sånn. At det går an å gjøre noe så jævlig! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. september 2003 #5 Del Skrevet 18. september 2003 sitter her og tuter nå tenker på hvilket mareritt det har vært for den moren Fy f*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #6 Del Skrevet 18. september 2003 Leste dette, ja, og fikk morgenkaffen i halsen. Det er ikke mulig for oss "normale" mennesker å prøve å forstå. Dette er en handling gjennomført i dyp psykisk forvirring. Helt forferdelig tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. september 2003 #7 Del Skrevet 18. september 2003 Det som skjer når man blir psykisk syk er nesten altid vanskelig å forstå... det er jo så abnormt... Klarer for min del ikke forstå hvordan det går an å leve videre etter å ha opplevd noe slik jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. september 2003 #8 Del Skrevet 18. september 2003 Tom for ord :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #9 Del Skrevet 18. september 2003 Som sakt tidligere er det en psykisk syk person, og prøve å forstå dette er abnormt.. En må være langt ute av forstand og vett for å i hele tatt klare å tenke slike tanker, og når disse tankene overføres til handling da er det utenfor enhvær forståelse. Fikk faktisk en stor klump i halsen da jeg leste dette i dag morgen. Ufattelig tragisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 18. september 2003 #10 Del Skrevet 18. september 2003 Det var en dame i usa som druknet 3 av de 4 barna sine i badekaret, mannen kom hjem og fikk fisket opp den siste. I rettsaken hevdet hun sinnsykdom i gjerningsøyeblikket, og mannen sto faktisk på hennes side under rettsaken, og ville ha henne frikjent. Hun hadde tidligere bedt om hjelp for sterk fødselsdepresjon, men fikk ingen. Hun raste videre nedover i depresjonens irrganger, og det ble utkommet. Hun ble dømt for 3x mord, fikk vel et halvt århundre eller noe. De unngikk dødsstraff, det er vel deres måte og si "ok, vi skjønner at dette ikke er normalt, at du ikke var deg selv da". Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg synes det er riktig. Det i england var nesten verre, han gjorde det jo av hevn til kvinnen. Han klarte jo fint å gjøre resten av hennes liv til et helvete, hun vet at da hun valgte å gå fra ham så bidro hun til å dytte ham ut i hengemyra hvor han klikket og drepte ungene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. september 2003 #11 Del Skrevet 19. september 2003 Det i england var nesten verre' date=' han gjorde det jo av hevn til kvinnen. Han klarte jo fint å gjøre resten av hennes liv til et helvete, [b']hun vet at da hun valgte å gå fra ham så bidro hun til å dytte ham ut i hengemyra hvor han klikket og drepte ungene hennes. Nei, vet du hva. Denne er for drøy. Det er overhodet ikke morens skyld. Man kan da ikke stilles til ansvar for sine eksers psykiske helse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. september 2003 #12 Del Skrevet 19. september 2003 Nei, vet du hva. Denne er for drøy. Det er overhodet ikke morens skyld. Man kan da ikke stilles til ansvar for sine eksers psykiske helse??? Det jeg tror veslebråka mente, er at mannen hevnet seg på en slik måte at moren med stor sannsynlighet vil føle seg skyldig. Selvsagt kan ikke hun klandres, men hun vil nok likevel klandre seg selv. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 19. september 2003 #13 Del Skrevet 19. september 2003 Blink på Starya. Selvfølgelig er det ikke morens skyld at mannen klikker når hun forlater ham. MEN han klarte å prikke inn kanskje den aller verste formen for hevn, moren kommer sannsynligvis til å klandre seg selv resten av sitt liv for det som skjedde. "Hvis jeg bare hadde holdt ut ham, volden osv så hadde barna mine vært i live".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #14 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg synes overskriften er lett: Hva får foreldre til å drepe sine egne barn???? Er ikke dette innlysende? Folk er syke og ikke i stand til å ta seg av barn. Man bør heller rette fokuset mot, om man kan hindre slike personer å få barn :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 19. september 2003 I artikkelen står det at mannen var en god far for sine barn, moren hadde ingen betenkeligheter med å la dem være sammen med han. Så da må det på et eller annet tidspunkt ha klikket for han. Men å drepe sine egne barn for å hevne seg på sin ex-kone er utenfor min fatteevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 19. september 2003 #16 Del Skrevet 19. september 2003 Det er komplett umulig å forstå en slik handling. Ofte er det umulig å forutse at en person kan bli psykotisk, og dermed vanskelig å forebygge slike tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. september 2003 #17 Del Skrevet 19. september 2003 Blink på Starya. Selvfølgelig er det ikke morens skyld at mannen klikker når hun forlater ham. MEN han klarte å prikke inn kanskje den aller verste formen for hevn, moren kommer sannsynligvis til å klandre seg selv resten av sitt liv for det som skjedde. "Hvis jeg bare hadde holdt ut ham, volden osv så hadde barna mine vært i live".. Vi er på nett :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå