Gå til innhold

Eksem i ørene over mange år

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det klør og værker i ørene. Har fått sus og bråk i ørene etter flere år med problemet.

Betennelse kommer raskt om jeg er litt uforsiktig og får vann i ørene eller blir litt for kald.

Våkner om morgenen med ørene fulle av gulhvitt "gørr" som til tider kommer ut i store tørre flak. Pirker svært forsiktig ut det jeg kan med fingrene for at jeg skal kunne høre.

Er noe hoven under ørene til tider.

Har vært til Ø/N/H flere ganger. både Terra Kortril og forskjellige dråper har jeg fått over så lange perioder at jeg har fått motreaksjon på det.

Det blå middelet de har i ørene reagerte jeg også på etter x antall behandlinger.

Noen som kjenner til eller har hatt samme problemet som dette ?

Joda. er nok stressrelatert eksem. Så jeg har endret en god del på min livs situasjon i løpet av årenes løp.

En del stressrelatert er utenfor min innvirkning, men er forhåpentligvis snart en løsning på om ikke så altfor lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nora

Jeg slet med en lignende eksem, men det var mest flass og så væsket det til tider.

Gikk helt vekk ett år omtrent etter at jeg gikk over til glutenfri kost.

Kommer littegrann tilbake hvis jeg får i meg litt gluten ved uhell.

Jeg har forresten ikke fått noe diagnose på cøliaki eller noe, men jeg blir dårlig av gluten og minste mengde melk. Så jeg er helt gluten-og melkefri.

(alle cøliakere som jeg kjenner , spiser gluren allikevel, men ikke jeg som ikke har diagnose...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...