Gå til innhold

Å tømme en mann!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være en sær følelse om det skulle bli helt tomt.

mener du...om et skulle komme blårøyk ut istedetfor no'annet?

Tror det går an, jeg. Liker å ha troen i behold.

Synes så synd på dere menn, som bare fikser en gang, og må vente så lenge. Ville følt meg fryktelig snytt, ja.

Ah, så kjekt å være dame :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du...om et skulle komme blårøyk ut istedetfor no'annet?

Tror det går an, jeg. Liker å ha troen i behold.

Synes så synd på dere menn, som bare fikser en gang, og må vente så lenge. Ville følt meg fryktelig snytt, ja.

Ah, så kjekt å være dame :Nikke:

:roll: hallo.... hvor har du vært i 36 år???..... :roll:

Først får man orgasme uten utløsning, så med, og fortsetter direkte en gang til, og får en med igjen.. Pause.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, jeg var sår i staken og øm i ballene ...

Det var noen år siden. Jeg var 20 år og hjemme på perm - det var 6 uker siden forrige perm!

Hun fikk det for seg at jeg skulle tømmes helt før jeg dro nordover igjen.

Jeg vet ikke hvor mange ganger det "gikk" for meg den helgen. Det ble jo mindre og mindre hver gang - og den siste gangen var det bare en liten klar dråpe. Ganske stor kontrast til første gangen, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Leser så øyet blir stort...og vått, sånn som avataren til Juggernaut...

Tørrorgasme???

Tørrorgasme for mann? Bullshit eller? Kjennes det likedan ut?

*hvor HAR jeg vært..i tjueseksten år*

Fortell mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utøsning og orgasme er to forskjellige ting lille venn.... De kjennes selvfølgelig forskjellige ut..... :wink: Utøsning kjenens mest der nedde i stakan, orgasme veldig likt din... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:litt skeptisk:

Har lest om dette, men har tilgode å høre om noen som faktisk har opplevd det, bortsett fra en og annen tantrisk forfatter etc...som jeg har mistanke om bare skriver sånt'no for å selge en...illusjon.

Seriøst altså? Hvordan da?

Gidder ikke kjøpe bok om det, men vil heller lese om noen som faktisk har opplevd det.

Hva er best da? Utløsning eller orgasme?

Og hvordan gå frem?

:brått kjempeinteressert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?.... Jeg gjør da det stadig vekk.... Orgasmen kommer bare den.... Og alle kan ve sørge for at de ikke får utløsning når de egentlig vil.... ta en pause og forsette? Da tar det lengre tid før en vil igjen.. hvile litt til, og enda lengre tid.... Så kommer det nok en orgasme oppi der en plass....

36??? ER du 36????? :wink:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda mindre klok nå...

Skjønner jo at man kan holde tilbake en utløsning selvfølgelig...det jeg IKKE skjønner er denne orgasmegreia. Som bare *kommer*, sier du?

En orgasme er ganske sterk altså...med intense sammentrekninger og full pakke. Mener du at menn kan få slike, dann og vann innimellom iløpet av akten? Før utløsningen mener jeg?

Harjegaldriopplevd! Hos en mann altså. Hørtes schtilig ut. Men jeg skjønner enda ikke hele...opplegget egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

eh, kremt ! Hvis mannen har sterk PC muskel (må gjerne trenes opp med knipeøvelser på samme måte som hos dere kvinner som vil bli strammere i underlivet), kan han knipe hardt akkurat før utløsningen.

Han kan da ha orgasme og klare å holde igjen utløsningen......(har jeg lest) Klarer det ikke selv dah :( , orgasmen og utløsningen kommer samtidig hos meg.. Men har i mitt 30 år lange liv opplevd dobbelorgasme 1 gang, det var litt rart, men deilig.. :ler:

Ellers, for å skryte av mine meritter, så hadde jeg sex/orgasme 10 ganger på en dag i mine yngre dager, tror ikke det kom en dråpe en gang de siste orgasmene, men det gjorde vondt i testikklene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasse....

Maiken...

Om man ikke får utløsning, men fortsetter etter å ha ventet til den trangen går over... og man ellers har det veldig bra både i kropp og hode, da kommer gjerne en orgasme uten utløsning....

Herregud, er det SÅ uvanlig da???... trodde det var helt standard jeg... Men så har jeg ikke hatt sex m så mange menn da... :sjarmor:

Og ja, det er ikke tvil om at det er en orgasme.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jenter..... :fy:

Til og med jeg viste dette med separat orgasme og utløsning hos mannfolk.....

Hvor har dere vært og lært om sex, jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter, jenter..... :fy:

Til og med jeg viste dette med separat orgasme og utløsning hos mannfolk.....

Hvor har dere vært og lært om sex, jenter??

men det kommer som regel samtidig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel har du nom bare utløsning Lurevn!.... :wink:

Mange menn som ikke vet hva ORGASME er.... :wink:

Anafugia: Sp målet er å tømme for sperm/cædceller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje noen har sagt dette før, men det går ikke ann å tømme en mann!!! Det er akkurat som å spørre: "hvordan tømme vannkranen?"

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o :o :o

:måper:

MarianneE...en ting er jo å VITE noe fordi man har lest om det, noe annet er jo å ha sett det i praksis da vettø.

Ble helt fascinert av dette, jeg! Det er da ikke no'sannhet at alle kvinner kan få en vaginalorgasme heller. Selv om man leser om det overalt, og får inntrykk av at dette er noe som absolutt alle kan oppnå...

Er dette VANLIG, eller? Har kun opplevd orgasme/utløsningsvarianten, jeg :o

:naive livsoppfatninger skrelles sakte av..her også, Embla s :) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...