Gjest Anonym jente 17 Skrevet 4. mai 2010 #1 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei, jeg er en jente på 17 og og er bekymret over en sak.Da jeg kom ut av dusjen i dag så jeg at en ganske stor bit midt på "nippelen" min var løs. Det var nesten så den falt av, så jeg tok og rev den av. Det har skjedd en gang før også, og jeg er redd for hva det er og hvorfor dette skjer? Det kan jo absolutt ikke være bra? Jeg er bare 17 år, og planlegger jo barn i fremtiden. Kan det på noen måte påvirke dette når barnet skal "suge pupp"? Jeg er ekstremt bekymret og setter stor pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Del Skrevet 4. mai 2010 Det heter brystvorte på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym jente 17 Skrevet 4. mai 2010 #3 Del Skrevet 4. mai 2010 Det heter brystvorte på norsk. Ordet "nippel" / brystvorte var ikke poenget med dette innlegget, så om du ikke har du mer fornuftig å komme med kan du like så godt la være å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurora:) Skrevet 4. mai 2010 #4 Del Skrevet 4. mai 2010 Hm, høres ikke akkuratt helt normalt ut at en "stor" bit av brystvorten din er løs, slik at du kan dra den av? Hadde du sagt at du hadde litt løs hud, så ja kanskje. Men er dette noe som plager deg, eller gjør at det blir sårt,eller blør, eller noe slikt bør du gå til legen, eller helsesøster med dette. Er sikkert ikke noe farlig, men greit og sjekke ut Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Del Skrevet 4. mai 2010 Mener du at selve brystvorten var løs, eller var det bare løs hud? Kan ikke helt se for meg at en del av selve brystvorta før har falt av (uten blod involvert?) for så å "gro" tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym jente 17 Skrevet 5. mai 2010 #6 Del Skrevet 5. mai 2010 Brystvorta åpnet seg på en måte som en blomst, og midten var så løs at om jeg ikke hadde dratt den av, hadde den falt av, av seg selv. Det var ikke noe blod involvert :-) Tusen takk for svar, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2010 #7 Del Skrevet 5. mai 2010 Eksem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym jente 17 Skrevet 6. mai 2010 #8 Del Skrevet 6. mai 2010 Eksem? Nei, har ikke eksem heller.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Del Skrevet 6. mai 2010 Vi kan ikke akkurat be deg legge ut et bilde av det heller, siden det er på et såpass privat sted på kroppen. Men helsesøster/sykepleier/lege kan kanskje se på det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå