Gå til innhold

Hverdagsnotater


Serenity88

Anbefalte innlegg

Ellers har E bestemt seg for at han vil gifte seg!!! Så etter hva jeg har klart å snoke meg frem til, frir han når vi skal Dublin i desember :hjerte::danse:

Mulig det ikke skjer i Dublin likevel, han er så treg av seg :gjeiper: Men jeg vet det vil skje i nærmeste fremtid :popcorn: Selv om det hadde vært utrolig gøy og koselig om han gjorde det i Dublin da :sjenert:

Så spennende da :strix:

Tenker å fri selv jeg da, for kjæresten min har all verdens med tid virker det som :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

Haha, tviler ikke!

Mulig det ikke skjer i Dublin likevel, han er så treg av seg :gjeiper: Men jeg vet det vil skje i nærmeste fremtid :popcorn: Selv om det hadde vært utrolig gøy og koselig om han gjorde det i Dublin da :sjenert:

Kjenner til nett som ikke vil samarbeide. Her hjemme har vi en kjip router som hele tiden melder seg ut! :filer:

vi har også stoore problemer med ruteren :roll: funker bittelitt nå da :nigo:

E har begynt med døgnjobbingen sin igjen, gir mye penger, men han er jo en del borte og trenger 1 dag på å komme seg når han er hjemme etter jobb også :sukk: Så i dag er han hjemme etter 2 døgn, men skal på jobb i to døgn allerede i morgen... Så det vil egentlig si 6 døgn uten E på rad :filer: Men men...

Jeg fikk levert oppgaven min i det minste! Nå er jeg bare urolig for at jeg ikke står :natti: Æsj, skulle ønske jeg hadde mer penger så kunne jeg shoppet i dag og glemt oppgaven!

I går støvsugde jeg og vasket alle gulvene, så lite rydding/vasking som må til i dag heldigvis. Muligens E og jeg drar på kino en tur da, lyst til å se "Nokas", men noen venninner av meg skal ut i morgen og jeg har lyst til å være med på det og, men barnevakt to kvelder på rad synes jeg ikke noe om så må nesten velge...

Joa sitter ved siden av meg i sofaen og kikker på Drømmehagen, djises for et program, men men, det gir meg noen minutter med data i det minste :fnise:

:sol:

:hoho: drømmehagen er utrolig tragisk i grunn :ler: men ungene liker det vist da :vetikke::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, har ikke fått med meg dette med E og frieriet før nå jeg! Så koselig! :hjerte: Håpe han får somlet seg til det mens dere er i Dublin da, tenk så romantisk! :rødme:

Misunner deg nesten litt, du har liksom alt :sjenert:

Skal jammen følge med litt ekstra godt på face nå :popcorn:

Håper du har en fin helg Serenity :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, har ikke fått med meg dette med E og frieriet før nå jeg! Så koselig! :hjerte: Håpe han får somlet seg til det mens dere er i Dublin da, tenk så romantisk! :rødme:

Misunner deg nesten litt, du har liksom alt :sjenert:

Skal jammen følge med litt ekstra godt på face nå :popcorn:

Håper du har en fin helg Serenity :klem:

Haha, den var god!

1. Sliter kraftig på skolefronten, men det er min feil altså, ikke mammarollen...

2. Gått opp i vekt og spiser fortsatt usunt :sukk:

3. Lite penger :kjefte:

4. Veldig lat, veldig ofte :sjenert:

5. E og jeg kan fortsatt krangle så bysta fyker, vi sliter på sexfronten (fordi jeg ikke ser ut :lete: ) og det hender fortsatt at jeg tenker vi ikke burde være sammen :trist:

Men men

Jeg er glad også altså! Have my good days :fnise:

---------------------------------------------------------------

Småkjekset Så tøff du er! Og veeeldig romantisk :rødme:

*Twinklestar Håper det ordner seg snart, lyst til at du skal være her inne mer :popcorn:

---------------------------------------------------------------

Nokas var knallbra, anbefaler på det sterkeste! Ellers jobber E til sent i kveld, så har grillet kylling klar når han kommer og episode 3 av The Pacific.

Blir en koselig lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg de ryktegreiene? Og hvordan får man bedre rykte? :sjenert: Er det de stjernene på profilen til folk?

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff da Serenity, det var da aldri meningen at du skulle måtte reflektere over negativiteter :hakeslepp: Han er pappan til barnet deres, og hvis han frir og du sier ja er det jo meningen at dere skal være sammen! Basta bom! (som en av "klientene" på jobben min pleier å si :fnise: )

Kiloene er også unnskyldt, det er jo ikke et år engang siden du gikk gravid! Nå syns jeg du er streng med deg selv! :nei:

Hvilke ryktegreier forresten? Forstod at det var noe på KG, men forstod ikke stjernegreiene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Haha, den var god!

1. Sliter kraftig på skolefronten, men det er min feil altså, ikke mammarollen...

2. Gått opp i vekt og spiser fortsatt usunt :sukk:

3. Lite penger :kjefte:

4. Veldig lat, veldig ofte :sjenert:

5. E og jeg kan fortsatt krangle så bysta fyker, vi sliter på sexfronten (fordi jeg ikke ser ut :lete: ) og det hender fortsatt at jeg tenker vi ikke burde være sammen :trist:

Men men

Jeg er glad også altså! Have my good days :fnise:

---------------------------------------------------------------

Småkjekset Så tøff du er! Og veeeldig romantisk :rødme:

*Twinklestar Håper det ordner seg snart, lyst til at du skal være her inne mer :popcorn:

---------------------------------------------------------------

Nokas var knallbra, anbefaler på det sterkeste! Ellers jobber E til sent i kveld, så har grillet kylling klar når han kommer og episode 3 av The Pacific.

Blir en koselig lørdagskveld :)

så søt du er :klemmer: satser på at det ordner seg snart, vi kan ikke ha det sånn som det her :sukk:

og skolen klarer du :jepp: vi får sette opp en skikkelig leseplan så ordner det seg nok ;)

og resten ordner seg nok det også, jeg har jo ingen erfaring med akkuratt det, så vet ikke helt hva jeg skal si... men har tro på at det ordner seg :jepp::nigo::kose:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så du hadde vært innom hos meg en tur og da måtte jeg nesten snike meg inn i boka di også :jepp: Jeg har ikke lest stort i den etter du hadde den gamle :ler:

Så stas med kommende frieri :hoppe: Jeg er spent på når det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff da Serenity, det var da aldri meningen at du skulle måtte reflektere over negativiteter :hakeslepp: Han er pappan til barnet deres, og hvis han frir og du sier ja er det jo meningen at dere skal være sammen! Basta bom! (som en av "klientene" på jobben min pleier å si :fnise: )

Kiloene er også unnskyldt, det er jo ikke et år engang siden du gikk gravid! Nå syns jeg du er streng med deg selv! :nei:

Hvilke ryktegreier forresten? Forstod at det var noe på KG, men forstod ikke stjernegreiene? :klø:

Haha, neida, null stress! Har det greit de fleste dagene, bare noen ganger ikke så greit :sjenert:

Og de kiloene er virkelig ikke babyweight :filer: La på meg 11 kg, men har lagt på meg enda 8 kilo etter dette :kjefte: Så jeg må virkelig ta meg sammen!

Aner ikke hvilke ryktegreier, tror det er de stjernene du kan gi til folk inne på profilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilke ryktegreier, tror det er de stjernene du kan gi til folk inne på profilen...

Jeg tror jeg har skjønte ryktegreiene! :hoppe: Det er når noen trykker på det grønne +et nederst i høyre hjørne av hvert innlegg! Jeg sjekket hva jeg hadde i rykte, også ga jeg meg selv en + på et innlegg, og da hadde jeg en mer på ryktet, så da vet vi det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søt du er :klemmer: satser på at det ordner seg snart, vi kan ikke ha det sånn som det her :sukk:

og skolen klarer du :jepp: vi får sette opp en skikkelig leseplan så ordner det seg nok ;)

og resten ordner seg nok det også, jeg har jo ingen erfaring med akkuratt det, så vet ikke helt hva jeg skal si... men har tro på at det ordner seg :jepp::nigo::kose:

Jeg tror også det ordner seg, det må jo liksom ordne seg, den ene eller andre veien :gjeiper:

*Hilser på* :vinke:

Mener jeg fulgte med i den gamle dagboka di :)

Det tror jeg du gjorde! :goodbye: Koselig med gamle kjente :klemmer:

Hei! Så du hadde vært innom hos meg en tur og da måtte jeg nesten snike meg inn i boka di også :jepp: Jeg har ikke lest stort i den etter du hadde den gamle :ler:

Så stas med kommende frieri :hoppe: Jeg er spent på når det blir!

Jeg er også spent, nå er jeg litt pessimist og tenker aldri, men men :popcorn: Skjønner du er back som i "gamle dager" med yppige oppdateringer, så da ses vi nok mer til hverandre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag, den hjemmelagede pizzaen står i ovnen og guttungen sover stille på rommet sitt :kgbaby:

Får en liten selvtillitsbooster hver gang jeg og Joa går tur, de fikser opp gangen nemlig så den er full av HØNKS! Og som bygningsarbeidere flest MÅ^de jo flørte og legge ann :fnise:

I morgen drar JOa og jeg sørover, besøke oldeforeldre og annet nips siden vi blir å være i Kyllingbyen i jula :skratte: Gleder meg! Kommer ikke hjem før tirsdag, så er godt med noen dager dere nede :yvonne:

E blir igjen i Oslo, for å jobbe og feste :snurt: Forrige fest vi var på lovet han å sjekke telefonen sin så han kunne slippe meg inn (ingen ringeklokke) for jeg var i leiligheten vår over veien for å hente mer øl, men det glemte han selvfølgelig fordi han snakket med en annen jente :kjefte: 15 minutter ute i kulda! Og jeg vet hun skal dit på lørdag igjen :trist:

Jeje... Skal tenke minst mulig på det i helgen... Orker ikke...

Anyways, venter fortsatt på å få godkjent oppgaven :lete:

Snart helg! :sol:

Joa er fantastisk da, så han holder humøret oppe uansett! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Woho! Jeg fikk A på oppgaven jeg leverte! *stolt* Eksamen om 1 uke, men i dag skal det feires! E er på gutteferie i London til tirsdag og mamsen skal ha Joa i natt, så er ut på byen for mammaen :skratte: I morgen blir det jentekveld med rødvin og tapas (ikke mye rødvin for min del, noen må jo stå opp med Joa :gjeiper: )

Det går bra med E og meg, vi fikk snakket mye når jeg kom fra sørlandet, skikkelig godsnakk uten krangling bare fortelling av begges sider. Godt å få ting litt ut!

Selv om det går bra med oss er jeg sånn smått irritert, han er jo i London nå, fra lørdag til tirsdag (kommer hjem seeeent), skal på jobb igjen onsdag morgen (tiiiidlig) og jobber i to døgn. Så nå må jeg finne barnevakt til Joa (eksamen fredag) selv om jeg har sagt tusen ganger at han må ha Joa på fredag! Dust :kjefte: Mamma jobber alene så kan ikke ta fri, bestevenninnen min jobber, spurt kusinen min, men hun trodde hun hadde obligatorisk forelesning (medisin) og da er det bare foreldrene til E igjen, men de bor over 1 times kjøring unna! Bah, så de må hente han på torsdag etter jobb, så de kommer nokså sent, også får jeg han på fredag igjen, ganske sent... Bare fordi moren til E ikke tør kjøre i Oslo (hun er "mellom" to jobber, vært det i snart 2 år) :filer: Så jeg er litt sur og stressa på grunn av dette... Det er på tide at E har Joa mer alene, vi hadde en god ordning tidligere når jeg hadde obligatoriske forelesninger, men nå virker det nesten som om han vil unngå det :lete:

Får ikke pratet med ham om dette heller før om en stund heller, så får legge det litt fra meg og ikke la det ødelegge. Ordner seg alltid :enig:

Om 2 timer drar vi til mor, også er det rydding og vasking av leiligheten før jeg skal uuuut :skaal:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fantastisk resultat på innleveringen! Flink du er! :)

Kjedelig at det er vanskelig å få hverdagskabalen til å gå opp da! Han mener sikkert ikke noe vondt med det! :klem:

Du får kose deg på jentekveld med tapas og vin da :lur: Sånne kvelder er nok balsam for sjelen, spesielt for en småbarnsmor ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...