Gå til innhold

Hverdagsnotater


Serenity88

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Hei kjære deg! :) Long time, no "see"! Hvordan går det?

Du, jeg la merke til at vi har en felles venn (gutt) på face- ble nysgjerrig på hvordan du kjenner han..? :gjeiper:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hey Serenity! Er innom å oppdaterer meg på snok. Koselig ny dagbok du har fått deg, ny dagbok, for ny tilværelse! Koselig å se at alt er så bra med dere. Underlig å tenke på hvor fort alt kan forandre seg. Syns ikke det er lenge siden jeg leste dagboka di - omhandlende alt annet enn småbarnsstell. Og det skal jo innrømmes at jeg har sett bilder på face, Joa er aldeles nydelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Yo peeps!

Jeg er tilbake, som i gamle dager ;)

Studerer for tiden, helseledelse og helseøkonomi på UiO, går vel sånn passe, men en stor oppgave skal leveres på mandag og jeg har ikke kommet godt i gang *sukk* Joa sover dårlig, som vanlig, og dagene er litt preget av dette...

Ellers har E bestemt seg for at han vil gifte seg!!! Så etter hva jeg har klart å snoke meg frem til, frir han når vi skal Dublin i desember :hjerte::danse:

Så, update people!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg! :) Long time, no "see"! Hvordan går det?

Du, jeg la merke til at vi har en felles venn (gutt) på face- ble nysgjerrig på hvordan du kjenner han..? :gjeiper:

:klem:

E.C.? Gått i klasse sammen på ungdomskolen... Noen du liker? ;)

(Ikke spør meg hva jeg mener om ham, vi hang veldig lite sammen og er veldig forskjellige når det gjelder meninger, interesser og hvor opptatt vi var av å være "populær" :sjenert: Han er sikkert helt annerledes nå!)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

E.C.? Gått i klasse sammen på ungdomskolen... Noen du liker? ;)

(Ikke spør meg hva jeg mener om ham, vi hang veldig lite sammen og er veldig forskjellige når det gjelder meninger, interesser og hvor opptatt vi var av å være "populær" :sjenert: Han er sikkert helt annerledes nå!)

Ok! :) Vi gikk på vgs sammen, også møttes vi på byen en gang i sommer og han har vært superkeen siden :gjeiper: Om han er keen på MEG eller bare desperat etter kjæreste er meg ukjent, men jeg mistenker det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! :) Vi gikk på vgs sammen, også møttes vi på byen en gang i sommer og han har vært superkeen siden :gjeiper: Om han er keen på MEG eller bare desperat etter kjæreste er meg ukjent, men jeg mistenker det siste!

Høres ut som E.C vi alle kjenner så godt til :gjeiper: Han har alltid vært desperat, han er jo pen å se på liksom, men desperat etter å være i den kule gjengen, med de rikeste, med de peneste osv. Så du får vel ta det som et kompliment ;) Kan jo hende han er mer moden nå, og faktisk er keen på deg som person, han var jo aldri slem eller mobbet noen når vi kjente hverandre!

Gratulerer med dagen som var i går forresten :danse: Håper du hadde en knall dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To do list:

- Skrive oppgaven på 3000-4000 ord (er ihvertfall godt i gang nå!)

- Dra å bade med Joa

- Rydde og vaske kjøkkenet

- Lage middag til Joa og fryse ned

- Kjøpe kompendiumet til HLED og bøkene til HMED

- Photoshoppe julekortbilde av Joa

- Photoshoppe innbydelsen til Joas navnedag

- Bestille julekort/innbydelser på nettet, sammen med julekalenderen vi skal gi til Joas besteforeldre

- Begynne å slanke seg (sjekke ut lavkarbo)

- Begynne å trene (akkurat blitt medlem av Sats)

- Skrive julegaveliste for Joa og meg.

:)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Høres ut som E.C vi alle kjenner så godt til :gjeiper: Han har alltid vært desperat, han er jo pen å se på liksom, men desperat etter å være i den kule gjengen, med de rikeste, med de peneste osv. Så du får vel ta det som et kompliment ;) Kan jo hende han er mer moden nå, og faktisk er keen på deg som person, han var jo aldri slem eller mobbet noen når vi kjente hverandre!

Gratulerer med dagen som var i går forresten :danse: Håper du hadde en knall dag!

Tusen takk! :)

Han ble VELDIG fort keen da, for å si det sånn! Han er jo kjempegrei, men djises..

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har E bestemt seg for at han vil gifte seg!!! Så etter hva jeg har klart å snoke meg frem til, frir han når vi skal Dublin i desember :hjerte::danse:

Så koselig! :rødme:

Håper alt står bra til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :)

Han ble VELDIG fort keen da, for å si det sånn! Han er jo kjempegrei, men djises..

:gjeiper:

Hehehe, for å si det slik, E.C. er MYE bedre å ha etter seg enn M som Reka og jeg kjenner :gjeiper: (M jobbet med Reka og var visst en smule overinteressert, han er høyremann med verdens ekleste sleik og utrolig høy på pæra, ikke er han pen å se på heller!)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hehehe, for å si det slik, E.C. er MYE bedre å ha etter seg enn M som Reka og jeg kjenner :gjeiper: (M jobbet med Reka og var visst en smule overinteressert, han er høyremann med verdens ekleste sleik og utrolig høy på pæra, ikke er han pen å se på heller!)

:popcorn:

:ler: Eh jaa, det kan jeg tro på! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff :ler: :ler:

Det var ganske greit å ha sluttet, han er og blir et slitsomt og spesielt menneske!!

Haha, tviler ikke!

Og jeg glemte!!

:hjerte: Dublin og E da!!! :) :) :)

Herlig! :strix:

Pm er forøvrig sendt! :klem:

Mulig det ikke skjer i Dublin likevel, han er så treg av seg :gjeiper: Men jeg vet det vil skje i nærmeste fremtid :popcorn: Selv om det hadde vært utrolig gøy og koselig om han gjorde det i Dublin da :sjenert:

:vinke:

jeg har det bra :) men nettet her er helt på tur :kjefte:

Kjenner til nett som ikke vil samarbeide. Her hjemme har vi en kjip router som hele tiden melder seg ut! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E har begynt med døgnjobbingen sin igjen, gir mye penger, men han er jo en del borte og trenger 1 dag på å komme seg når han er hjemme etter jobb også :sukk: Så i dag er han hjemme etter 2 døgn, men skal på jobb i to døgn allerede i morgen... Så det vil egentlig si 6 døgn uten E på rad :filer: Men men...

Jeg fikk levert oppgaven min i det minste! Nå er jeg bare urolig for at jeg ikke står :natti: Æsj, skulle ønske jeg hadde mer penger så kunne jeg shoppet i dag og glemt oppgaven!

I går støvsugde jeg og vasket alle gulvene, så lite rydding/vasking som må til i dag heldigvis. Muligens E og jeg drar på kino en tur da, lyst til å se "Nokas", men noen venninner av meg skal ut i morgen og jeg har lyst til å være med på det og, men barnevakt to kvelder på rad synes jeg ikke noe om så må nesten velge...

Joa sitter ved siden av meg i sofaen og kikker på Drømmehagen, djises for et program, men men, det gir meg noen minutter med data i det minste :fnise:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...