Djungelvrål Skrevet 3. mai 2010 #1 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Noen? Endret 3. mai 2010 av Vinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. mai 2010 #2 Del Skrevet 4. mai 2010 Har ikke prøvd, men det er nesten så jeg tør å garantere deg at det ikke vil virke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marit Skrevet 4. mai 2010 #3 Del Skrevet 4. mai 2010 har ikke prøvd den, men jeg har prøvd cellulite krem serien fra Cosmopharma. den er jeg veldig fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. mai 2010 #4 Del Skrevet 10. mai 2010 Tråden er ryddet SportyShorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2010 Ryddet for hva? Har bare vært 2 svar hele tiden jo... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #6 Del Skrevet 19. mai 2010 Ja, jeg har tenkt å prøve den, men jeg er bare så usikker på om den virker! Må serriøst finne en krem som hjelper mot disse celulittene! jeg har rompa full! tror du den hjelper mot strekk merker med ?:S det sliter jeg også med.. uff.. får bare håpe på de beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå