Achmed Skrevet 17. september 2003 #1 Del Skrevet 17. september 2003 Det dumpet en Skeidar-katalog ned i postkassa i dag. Satte meg ned for en hyggestund på det aller helligste med den, men da jeg begynte å bla, var det baaare kjipe ting i den? Er det noen som handler på skeidar til vanlig? Ser butikken like kjedelig ut som brosjyra, eller er det bare Skeidar som bør bytte ut de som lager brosjyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. september 2003 #2 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg syns faktisk Skeidar er en kjedelig butikk - end of story! De har en "shop-in-shop" e.l. som heter Trend Shop by Skeidar, og der har de mye stilig, men eller finner jeg ikke mye jeg liker der...! Men det er jo meg da, smaken er som baken, så det finnes sikkert mange som syns de har MASSE fint! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 17. september 2003 #3 Del Skrevet 17. september 2003 Beklager, butikken er nok hakket kipere enn katalogen ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celebrity Skrevet 18. september 2003 #4 Del Skrevet 18. september 2003 liker bohus jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 18. september 2003 #5 Del Skrevet 18. september 2003 Personlig må jeg si at jeg for tiden ikke har mye til overs for skeidar. Vi bestile sofa hos dem for 6 uker siden, og skulle få den 2 uker etter. Nå har vi ventet på den i 4 uker over tiden og de vet ennå ikke noe mer om sofaen. :evil: Vi får ingen beskjeder om noe, og leveringsdatoen endrer seg hver eneste uke. Ikke yter de noen god kundeservice heller, så vi er mektig lei alt sammen. Hadde vi visst dette hadde vi nok valgt et annet sted å handle vår sofa, men problemet er bare at vi trenger den i en mål som er litt vanskelig å finne. Tror neppe vi kommer til å handle noe på Skeidar igjen med det første, da må det kun være ting som de allerede har inne på lageret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #6 Del Skrevet 18. september 2003 Hmmm... jeg var innom en Skeidar-butikk for bare noen dager siden, og fant opptil flere fine sofaer iallefall. Resten la jeg ikke så veldig mye merke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 18. september 2003 #7 Del Skrevet 18. september 2003 Tror faktisk aldri jeg har kjøpt noe på skeidar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. september 2003 #8 Del Skrevet 18. september 2003 Synes faktisk det var ganske en del fint i den nye katalogen. Likte spesielt de minimalistiske salongene i hvit og krem hud. Men de ha også mye kjedelig, liker ikke stilen med store engelske brune møbler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. september 2003 #9 Del Skrevet 18. september 2003 Skeidar er helt håpløst syns jeg... betjeningen der (i allefall på Skeidar der jeg bor) er alt annet enn service-minded, det er forholdsvis dyrt der, og de har ikke så mye fint heller, bortsett fra møbler fra Club 8. Vi kjøpte spisestue og skjenk derfra og det tok votter og vinter før det kom, og når vi fikk stolene hadde de ikke trekk.. Men vi ble fakturert for trekk da.. Mye ekstra styr, måtte til Oslo for å hente trekk, og krangle med den lokale Skeidar-butikken om den fakturaen.. Nei, takke meg til Bohus og IKEA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 20. september 2003 #10 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg fant en kopp jeg likte der engang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 21. september 2003 #11 Del Skrevet 21. september 2003 Helt enig - veldig lite spennende å finne i den katalogen! Jeg liker hverken Skeidar eller Bohus - det blir litt for sidrumpa... (med et og annet hederlig unntak da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 22. september 2003 #12 Del Skrevet 22. september 2003 Har handlet en gang på Skeidar, og gjør det ALDRI igjen! Kjøpte 6 stoler som de heldigvis hadde på lager, men det tok oss fire turer før vi fikk satt de sammen. Det manglet masse greier... Da er nok Ikea ett hakk bedre når det gjelder dette i hvertfall! Og når det gjelder møbler og sånnt så er nok ikke Skeidar det mest innovative. Til og med "designer"-møblene er av de kjedeligste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. september 2003 #13 Del Skrevet 22. september 2003 Vi har club 8 stoler til spisestuen + at jeg tror senga vår er derfra. Handler ikke der så ofte, men har aldri tenkt på at det er noe kjedeligere der en f.eks møbelringen og A - møbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå