Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg elsker grønnsaker og spiser det fordi det er sunt og godt.
Gjest green tea Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg elsker grønnsaker og spiser det fordi det er sunt og godt. for å få i meg vitaminer og så har det en rensene effekt.
Antlers Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Fordi det er godt. At det er sunt er bare en bonus
Kirsebær Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Fordi det er godt. At det er sunt er bare en bonus
Gjest Blondie65 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jeg elsker grønnsaker og spiser det fordi det er sunt og godt. Får vi lov å svare at det er fordi det er sunt?
Gjest CookieMonster Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Fordi det er godt. At det er sunt er bare en bonus Enig
Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2010 Får vi lov å svare at det er fordi det er sunt? Nei. Her er det jeg som skal diktere hva dere skal svare. Det er bare lov til å svare at det er sunt og godt. :gjeiper:
Gjest Blondie65 Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Nei. Her er det jeg som skal diktere hva dere skal svare. Det er bare lov til å svare at det er sunt og godt. :gjeiper: Au ... jeg vet at grønnsaker er sunt men jeg synes det smaker vondt, i alle fall i forhold til koteletter med fettrand. Da sliter jeg da. Men jeg liker hete poteter ... :^)
madam_mim Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Foretrekker rå kålrabi eller brokkoli. Gjerne sammen med kjøtt og pølse. Nam
Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2010 Au ... jeg vet at grønnsaker er sunt men jeg synes det smaker vondt, i alle fall i forhold til koteletter med fettrand. Da sliter jeg da. Men jeg liker hete poteter ... :^) Grønnsakene spises sammen med koteletter med fettrand(som fjernes). Ellers knasker jeg grønnsaker rett som det er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 Hete ovnsbakte potetbåter med sitron og salt! Nam! Jeg liker grønnsaker fordi det er sunnt!
Antlers Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Herregud, nå ble jeg sulten. For seint for middag?
Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 2. mai 2010 Fordi mamma tvinger meg. Jeg er ikke tilhenger av tvang. Er du sikker på at du ikke liker noen grønnsaker?
Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 2. mai 2010 Herregud, nå ble jeg sulten. For seint for middag? Nei, da. Bare ikke lag noe stort som tar lang tid. Det er over leggetid.
Antlers Skrevet 2. mai 2010 #19 Skrevet 2. mai 2010 Nei, da. Bare ikke lag noe stort som tar lang tid. Det er over leggetid. Pasta og kjøttdeig i tomat og basilikum-saus, mmmm. Da får jeg jo i meg både kjøtt, frukt og grønnsaker på engang! Skal passe på å gå rett i seng etter det, altså.
Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2010 Pasta og kjøttdeig i tomat og basilikum-saus, mmmm. Da får jeg jo i meg både kjøtt, frukt og grønnsaker på engang! Skal passe på å gå rett i seng etter det, altså. Supert! Jeg skal ta meg en brødskive med gulost og paprika. Så er det rett i sengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå