Gå til innhold

Treningstøy


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh den buksa såg og hørtes genial ut...skal se etter den. :D

Du finner den på timarco.no og xxl.no, samt en del sportsbutikker. :)

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yojo

På underkroppen sverger jeg til Maja Loose Pants fra Rönisch, de er tettsittende oppe, med midje som brettes ned, og vide bein. Mest behagelige OG flatterende treningsbukse!

På overkroppen bruker jeg helst tank-tops med innebygd bh.

Jeg legger vekt på at treningsklærne mine skal være både fine OG behagelige/funksjonelle- altså ikke bomull, må være et av de high-tech-stoffene som transporterer bort all svette.

sorry, leste ikke ;)

Endret av isse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bomullsbukse, enten en baggy eller en tights med boot cut, singlet, hettegenser og sportsbh (plunge fra shock absorber, dyr men SÅ verdt det!), halvsokker og joggesko.

Jeg er ikke så glad i de tightsene alle går rundt i, selv om det helt sikkert er praktisk.

Dere som bruker vanlige t-skjorter og singleter, hender det at dere bruker disse i andre anledninger også, eller er de bare til treningsbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker helt vanlig joggebukse, varierer mellom en fra adidas og en fra h&m, ovenpå bruker jeg treningstopper, gjerne fra merket craft. Tenker egentlig ikke så mye på hva jeg hiver på meg, men liker de toppene best da de puster litt mer enn vanlig bomull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...