Gå til innhold

Treningstøy


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har begynt å trene på treningssenter nylig, og føler meg så sjuskete i mine gamle,slitne treningsklær. Legger dere vekt på å ha fine treningsklær? Hva slags stil har dere i så fall? På mitt senter går det mye i tights, men det kler virkelig ikke alle, iallefall ikke meg.

Hvor kan jeg finne fine treningsklær på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

En blå, lang topp fra L.O.G.G, en treningshettegenser med glidelås, hette og lomme foran- samme merket, en adidasbukse og svarte treningssko. Helt greit antrekk, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg synes det er viktig med bra treningstøy, det gjør trening mye gøyere!

Jeg bruker 3/4 tights (den kler de fleste), og en tank top i samme stil. Google etter treningsklær så finner man litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg lurer på: dere som bruker treningstights, har dere da på en lang topp som dekker rompe/cameltoe? Eller blir tightsen som en vanlig bukse som kan kun trenger en 'kort' topp til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Jeg pleier å bruke litt lang topp når jeg bruker tights, nettopp for å skjule "kløfta", ellers bruker jeg en treningsshorts, og da bruker jeg en vanlig sports-BH til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på senter bruker jeg 3/4 tights/treningsbukse, og en stor t-skjorte eller en tank top :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningstights eller 3/4 tights med treningsbh og singlet.

Yoga: tights evt. løs bomullsbukse, singlet og hettegenser til avslapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg lurer på: dere som bruker treningstights, har dere da på en lang topp som dekker rompe/cameltoe? Eller blir tightsen som en vanlig bukse som kan kun trenger en 'kort' topp til?

Jeg bruker TRENINGtights. Man får ikke cameltoe av disse med mindre man drar den sable godt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere treningsbh? Hvor kan man få kjøpt gode, billige treningsbh-er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker selvsagt treningsbh. De to jeg har kostet 400 kr hver på en treningsbutikk. Tror ikke du finner noe særlig bra til under den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phalaenopsy

3/4 treningstights

Helt vanlig t-skjorte (gjerne litt lang)

Treningstopp/BH

Hettegenser/hettejakke (men den forsvinner fort av)

Småsokker

Slitte joggesko

Har ingen dyre treningsklær. Skoa er kjempegamle, tightsene mine er av inget spesielt merke og treningstopper/BH er fra H&M.

Funker fint. Har heller ikke noe problem med cameltoe :ler:

Eneste er at jeg foretrekker litt lange t-skjorter for å ikke blotte mage/sideflesk når jeg strekker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Swemark har vel de billigste bra sportsbhene man kan få i norsk butikk, er veldig fornøyd med min. Lindex tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alligator

Da jeg begynte å trene fast på senter for mange år siden, brukte jeg min fars gamle joggebukse. Nå har jeg kjøpt meg noen nye, en fikk jeg til jul, og de to andre har jeg kjøpt henholdsvis i butikken på senteret og i en sportsbutikk. Jeg er nesten alltid den eneste på timene mine som ikke bruker tights, men jeg tror ikke jeg ville følt meg komfortabel i det.

Ellers har jeg t-skjorter jeg har fått gratis med diverse reklame på eller noen gamle og slitte. Treningsbh-ene er kjøpt på Hennes og Mauritz for en billig penge (trenger ikke voldsomt med støtte). Skoene er det eneste som koster litt, for det er jo veldig viktig med gode sko, men det begynner å bli noen år siden den investeringen.

Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut, så lenge jeg har rene og hele klær. Som regel går jeg gjennom byen etterpå med illrødt ansikt og mascara under øynene også (dusjer hjemme).

Blås i hva andre synes, de er der for å trene og mest sannsynlig bryr de seg ikke:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere treningsbh? Hvor kan man få kjøpt gode, billige treningsbh-er?

Swemark har vel de billigste bra sportsbhene man kan få i norsk butikk, er veldig fornøyd med min. Lindex tror jeg.

Signerer denne, ja; veldig greie trenings bh`er. Har opptil flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker å kjøpa treningsklær men synst sjøl det er vanskelig. T-skjorter kjem frå kor som helst så lenge dei er lange nok. Trener som regel ikkje i singlet då det er forbudt der eg pleier å trena. På beina har eg løpebukse fra nike, eller laus treningsbukse i syntetisk materiale...puma kanskje. OK det. Har som regel med ein gensar og. Det meste av overdelar kjem frå H&M etc. Sports-BH er et MUST. Kjøp ein med masse støtte som sit stramt. Min har spiler og.

Einaste konkrete råd eg har å gi er styr unna store bomullsbukser, som blir veldig våte og tunge av svette. Syntetisk er bedre til trening, suger ikkje til seg så fælt.

For øvrig så er det lite som er så uviktig for meg som ka andre har på seg på treninga. Så lenge det ikkje er så minimalt at det virkar litt...forstyrrande. :) Så ikkje vær redd for ka andre eventuelt måtte tenka!

Når det er sagt er det kjekt å føla seg bra når ein trener. Då blir det kjekkare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På underkroppen sverger jeg til Maja Loose Pants fra Rönisch, de er tettsittende oppe, med midje som brettes ned, og vide bein. Mest behagelige OG flatterende treningsbukse!

På overkroppen bruker jeg helst tank-tops med innebygd bh.

Jeg legger vekt på at treningsklærne mine skal være både fine OG behagelige/funksjonelle- altså ikke bomull, må være et av de high-tech-stoffene som transporterer bort all svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På underkroppen sverger jeg til Maja Loose Pants fra Rönisch, de er tettsittende oppe, med midje som brettes ned, og vide bein. Mest behagelige OG flatterende treningsbukse!

Absolutt helt enig. Denne har jeg, men hadde helt glemt og gjemt innerst i skapet uten at jeg forstå hvorfor. Den skal definitivt frem igjen.

Den er kjempe god å bruke, den kleber seg ikke inntil huden under en økt, og det høye livet som man bretter ned gjør buksen så stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...