Gå til innhold

Nattmat på vennefest.


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet
Jeg synes pølser var en god idé, men hadde satset på alle mulig slags pølser; bratwurst, currywurst, ostepølser, chilipølser etc. Tilbehør; skikkelige rundstykker og lomper, samt sterk og søt sennep, ketchup og div. løk, agurkrelish, potetsalat (både tradisjonell og tysk). Pølser er kjempegodt utpå natta når man er sulten.

:lol:

Har dere oppskrift på tysk potetsalat?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Man trenger da ikke aluminiunsfolie for å bake poteter, det blir mye bedre uten! Man må bare huske å vaske dem ordentlig, og prikke dem litt med en gaffel før man putter dem i ovnen. Skallet blir deilig og sprøtt. Man får kjøpt bakepoteter som ikke er pakket inn i folie.

Men som nattmat er det kanskje ikke det beste alternativet hvis ikke gjestene synes det er greit å vente minst en time på maten.

Skrevet
Jeg synes pølser var en god idé, men hadde satset på alle mulig slags pølser; bratwurst, currywurst, ostepølser, chilipølser etc. Tilbehør; skikkelige rundstykker og lomper, samt sterk og søt sennep, ketchup og div. løk, agurkrelish, potetsalat (både tradisjonell og tysk). Pølser er kjempegodt utpå natta når man er sulten.

:lol:

Har dere oppskrift på tysk potetsalat?

Om du sjekker datoen på denne tråden så er det faktisk 4!!! år siden den ble laget!!

Skrevet

Mener du at man ikke spiser tysk potetsalat lenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...