Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 1. mai 2010 Det har jeg da forklart gjentatte ganger: Og ja, du er en av de enkleste personene jeg har støtt på gjennom livet. Og ettersom du spør etter forklaringer: - Sjablongmessige og overforenklede uttalelser om kjønn - Manglende vilje (og sannsynligvis også evne) til å underbygge fakta - personlig synsing ser ut til å være bra nok for deg - Manglende forståelse av årsaker til lav selvfølelse Dette er bare tre ting av mange. Jeg har drøssevis på lager, så bare spør! Du har ikke glemt at vi er på et diskusjonsforum på KG eller? hehe Manglende forståelse av årsaker til lav selvfølelse? Moi!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 1. mai 2010 Så kvinnere har lavere moralsk grense enn menn da mener du?? Ikke i snitt, nei. Og dette vil jeg påstå uten å kunne referere til noen større vitenskapelig undersøkelse på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 1. mai 2010 #123 Del Skrevet 1. mai 2010 Steinar lever i feil land. Hadde han levd i irak kunne han vært sjefen i huset og det hadde ikke vært noe problemer:p Feil land, eller riktig land men i feil tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 1. mai 2010 Ikke rart du ikke får dame steinar sånn som du ser ned på dem.. Jeg ser faktisk ikke ned på damer. Ikke uten en god grunn i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 1. mai 2010 #125 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg ser faktisk ikke ned på damer. Ikke uten en god grunn i hvert fall. Du finner nok lett grunner. Du leter de jo fram. Du svarte fortsatt ikke på den om du mener kvinner er mindre moralske enn menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #126 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg ser faktisk ikke ned på damer. Ikke uten en god grunn i hvert fall. Jeg har massevis av andre ting jeg har lyst til å svare på i denne tråden men har muligens ikke tid i kveld. Men til det du sier: WTF! Og dessuten så motsier faktisk de to setningene hverandre på finurlig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 1. mai 2010 Du finner nok lett grunner. Du leter de jo fram. Du svarte fortsatt ikke på den om du mener kvinner er mindre moralske enn menn Jeg svarte deg tidligere at kvinner ikke er mindre moralske enn menn i gjennomsnitt. Og at dette vil jeg påstå uten å kunne referere til noen større vitenskapelig undersøkelse på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg har massevis av andre ting jeg har lyst til å svare på i denne tråden men har muligens ikke tid i kveld. Men til det du sier: WTF! Og dessuten så motsier faktisk de to setningene hverandre på finurlig vis. En god grunn til å se ned på ei kvinne hadde da vært hvis hun var utro mot meg. Og jeg kan ikke være finurlig med en så enkel hjerne Endret 1. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2010 #129 Del Skrevet 1. mai 2010 En god grunn til å se ned på ei kvinne hadde da vært hvis hun var utro mot meg. Steinar, har du noensinne tenkt tanken om at hvis noen er utro, kan det ha med partneren å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #130 Del Skrevet 1. mai 2010 Og jeg kan ikke være finurlig med en så enkel hjerne Jo, så definitivt. Årsaken til at du motsier deg selv hele tida, enten det er på finurlig vis eller ikke, er jo at du er litt sånn ullen i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 1. mai 2010 #131 Del Skrevet 1. mai 2010 Du har i grunnen rett. Pokker. Jepp! Hvis det hadde vært sånn som du trodde før, ville ikke synsing og vrøvl vært gangbar argumentasjon. Det hadde vært urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 1. mai 2010 Steinar, har du noensinne tenkt tanken om at hvis noen er utro, kan det ha med partneren å gjøre? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 1. mai 2010 Jo, så definitivt. Årsaken til at du motsier deg selv hele tida, enten det er på finurlig vis eller ikke, er jo at du er litt sånn ullen i hodet. Hjernen min fungerer slik at den kan se en sak fra mange ulike vinkler og ståsteder. Ikke alle som henger med på denne tankegangen akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 1. mai 2010 #134 Del Skrevet 1. mai 2010 Hjernen min fungerer slik at den kan se en sak fra mange ulike vinkler og ståsteder. Ikke alle som henger med på denne tankegangen akkurat. Nei, det skal gudene vite... Hadde vært greit om du forholdt deg til ditt eget ståsted hele tiden og ikke sa imot deg selv så ofte... Tilbake til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #135 Del Skrevet 1. mai 2010 Jepp! Hvis det hadde vært sånn som du trodde før, ville ikke synsing og vrøvl vært gangbar argumentasjon. Det hadde vært urettferdig. Utrolig enig! Det er sjikkeli urettferdig. Og feigt, ikke minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, det skal gudene vite... Hadde vært greit om du forholdt deg til ditt eget ståsted hele tiden og ikke sa imot deg selv så ofte... Tilbake til Men jeg sier aldri i mot meg selv. Jeg skifter bare ståsted og vinkel og ser det samme på en litt annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 1. mai 2010 #137 Del Skrevet 1. mai 2010 Utrolig enig! Det er sjikkeli urettferdig. Og feigt, ikke minst. Lumpent, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #138 Del Skrevet 1. mai 2010 Lumpent, rett og slett. Jepp, jeg gidder ikke å diskutere med sånne. Jeg hører på en fin sang, i stedet. Så det, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #139 Del Skrevet 1. mai 2010 Manglende forståelse av årsaker til lav selvfølelse? Moi!? Øh, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 1. mai 2010 Øh, ja. Hva er det jeg ikke forstår da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå