Cawarra Skrevet 17. september 2003 #1 Del Skrevet 17. september 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=76717 Jeg er frekk og selskapssyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 17. september 2003 #2 Del Skrevet 17. september 2003 En sosial og omgjengelig personlighet knyttes til det å ligge på siden med rette ben og armer. Dersom armene er strukket ut og vekk fra kroppen, er vedkomne ifølge professoren mer mistenksom. Ligge på siden med rette armer? Er det mulig da? Ligger på siden med ett bein opp under meg og armene bøyd foran meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 17. september 2003 #3 Del Skrevet 17. september 2003 Beskjeden og følsom? Nja... Til tider kansje. Ikke noe dominerende karaktertrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #4 Del Skrevet 17. september 2003 Sjenert og følsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #5 Del Skrevet 17. september 2003 Men... jeg bytter gjerne litt jeg, da! Noen ganger i fosterstilling, noen ganger på magen. Er jeg beskjeden & følsom og frekk & selskapssyk, da? Men, om jeg tenker meg nøye om, så foretrekker jeg nok og ligge på siden i fosterstilling. Beskjeden & følsom? Kan stemme ganske bra, det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 17. september 2003 #6 Del Skrevet 17. september 2003 Ender som regel opp med fosterstilling, men har ymse varianter før jeg kommer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #7 Del Skrevet 17. september 2003 Den mest uvanlige av de mest vanlige stillingene er å ligge på magen med armene på siden av hodet. Bare 6,5 prosent av de som deltok i studien, foretrakk denne posisjonen. Ifølge Idzikowski er disse menneskene vanligvis frekke og selskapssyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. september 2003 #8 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg er beskjeden og følsom jeg da.... *løpe inn på bryllup og fortelle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. september 2003 #9 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg tror jeg er en blanding mellom: En sosial og omgjengelig personlighet knyttes til det å ligge på siden med rette ben og armer. og: Upretensiøse og gode lyttere finner man helst blant «sjøstjernene» - personer som sover på ryggen med utstrakte armer og ben. og kanskje litt fosterstilling, hva var det igjen? følsom og beskjeden? Så kanskje jeg er en sosial, lyttende og følsom sjøstjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 17. september 2003 #10 Del Skrevet 17. september 2003 Er visst frekk og selskapssyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 17. september 2003 #11 Del Skrevet 17. september 2003 Beskjeden og følsom.... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 17. september 2003 #12 Del Skrevet 17. september 2003 45% Sosial og omgjengelig 45% Frekke og selskapssyk 5% Stille og reservert 5% Upretensiøse og gode lytter Dette må bli meg. Når jeg våkner opp og bestemmer meg i halvsøvne om jeg skal sti opp eller ikke, så vender jeg som over til en av de 5 prosentene. Der kan jeg ligge lenge. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. september 2003 #13 Del Skrevet 17. september 2003 har ikke noe personlighet jeg da.. :cry: ligger i fosterstilling eller fosterstilling med det ene beinet opp mot magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. september 2003 #14 Del Skrevet 17. september 2003 ligger i fosterstilling eller fosterstilling med det ene beinet opp mot magen.. Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 17. september 2003 #15 Del Skrevet 17. september 2003 Me three! (Når jeg har en arm opp ved hodet, betyr det da at jeg er halvfrekk?) Selskapssyk stemmer iofs bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #16 Del Skrevet 17. september 2003 har ikke noe personlighet jeg da.. :cry: ligger i fosterstilling eller fosterstilling med det ene beinet opp mot magen.. Det gjør jeg og mye, når jeg ikke ligger på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 18. september 2003 #17 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg er sosialt omgjengelig og misstenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 19. september 2003 #18 Del Skrevet 19. september 2003 Beksjeden og følsom :oops: Vel... det stemmer sånn ca 50% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 20. september 2003 #19 Del Skrevet 20. september 2003 Er vist beskjeden og følsom.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 20. september 2003 #20 Del Skrevet 20. september 2003 Upretensiøs og gode lytter når kjæresten ikke ligger over..... (???) Blir litt trangt for han når jeg breier meg ut på den måten. Når han er der har jeg ingen personlighet ..øh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå