Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg trenger noen objektive råd her! Det gjelder en gutt jeg har kjent litt sporadisk ganske lenge, og vi kommer veldig godt overens. I det siste har vi begynt å snakke veldig mye om sex, litt småflørting, vi holder mye rundt hverandre og kan godt ligge sammen på sofaen og se film, gå turer, sove tett omslynget i hverandre i bare trusa, lage mat sammen, drikke litt alkohol bare vi to, snakker i telefonen med hverandre hver dag osv. Vi har ikke kysset siden en gang på fest for årevis siden som ikke betydde noe. Vi er absolutt ikke sammen. Samtidig føler jeg at det kanskje er noe der. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg ønsker at det skal bli noe mer, men jeg elsker følelsen av at det er en mulighet der. Han er en grei gutt, snill, morsom, høflig, jeg har inntrykk av at han er en sånn som sier nei til ONS, ikke liker utroskap og er rett og slett ordentlig. Han behandler meg alltid fint, er oppmerksom og passer på at jeg har det bra. Selvfølgelig kan det hende jeg er blendet av at jeg akkurat har fått øynene opp for hvor høy, mørk og kjekk han er! Med en sinnsykt fin trent kropp, pent ansikt, mørkt bølget hår og snille øyne er han virkelig filmstjernepen! Jeg, derimot, er liten, lubben, litt tjafsete hår, ikke noe spesielt pen altså. Han liker meg tydeligvis uansett. Så kommer skjæret i sjøen. En annen kamerat har fortalt en venninne at denne gutten er manipulerende, en player, en rundbrenner og en som har et gammeldags kvinnesyn (hva enn det betyr). Det er jo virkelig en advarsel å ta med seg! Jeg vil jo aldri i verden involvere meg med en sånn en! Samtidig, sier kameraten min til meg at x er en fin fyr, og for meg virker x som akkurat det. Han er ikke perfekt, men beskrivelsen som player og rundbrenner virker fullstendig feil. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro! Vi er forresten 27-29 år gamle, så tvilsomt at det er fjortisgreier med sladring som er ute og går. Det kan jo dessuten hende at jeg bare innbiller meg at x liker meg, og da er jo dette ingen problemstilling i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 30. april 2010 #2 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg tror; 1) vennen som prøver å "advare deg" mot gutten du dater, er egentlig interessert i deg selv. 2) fyren du dater (eller "dater") er enten ute etter deg som kun en venninne (det høres veldig ut som venninne-oppførsel for meg), eller så har han funnet ut at han er ferdig med livet som player og vil ha en ordentlig kjæreste. Etter min erfaring går gutter som er ferdige med player-stadiet veldig ofte etter "gjennomsnittsutseende" jenter, fordi de har erfaring med at de pene jentene er litt for lette å komme i buksa på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 #3 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg tror; 1) vennen som prøver å "advare deg" mot gutten du dater, er egentlig interessert i deg selv. 2) fyren du dater (eller "dater") er enten ute etter deg som kun en venninne (det høres veldig ut som venninne-oppførsel for meg), eller så har han funnet ut at han er ferdig med livet som player og vil ha en ordentlig kjæreste. Etter min erfaring går gutter som er ferdige med player-stadiet veldig ofte etter "gjennomsnittsutseende" jenter, fordi de har erfaring med at de pene jentene er litt for lette å komme i buksa på... Oj! Den var litt kontroversiell Burde kunne medføre litt diskusjon skulle man tro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 1. mai 2010 #4 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvis jeg var over fjorten år, så hadde jeg ihvertfall ikke hørt på "råd" fra andre. Det er ikke alltid at rykter stemmer (jeg fikk selv høre om ungdomstiden min at jeg hadde pult både den ene og den andre - mens sannheten er at jeg var jomfru og knapt kysset noen). Dessuten, om han var en player, hvorfor har han ikke prøvd noen av triksa på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mai 2010 #5 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg synes dere høres ut som venner. Men jeg har et ganske fleksibelt syn på hva som er venner. Er nok mange som mener at man ikke sover tett omslynget i trusa med en venn av samme kjønn og at det dermed er noe mer.. Angående playergreia: skjerpings! det er bare jenter på fjorten som hører på hva "noen andre" sier.. Om han viser seg å være player eller ikke player er UANSETT noe du må oppleve selv. Tenk hvis han ikke er det og du dumper ham fordi "kanskje"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 1. mai 2010 #6 Del Skrevet 1. mai 2010 Dette vil jeg følge med på og se hvordan går... For han virker for fantastisk til å være sann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Del Skrevet 3. mai 2010 Han er ikke så fantastisk. Han har nok sine dårlige sider akkurat som alle andre. Jeg har forresten ikke hørt noe siden før helgen, så det har kanskje avtatt litt med det hele. Kanskje han bestemte seg for at han ikke liker meg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #8 Del Skrevet 3. mai 2010 27 og 29 og har ikke pult enda? Ja ja... Dette går til helvete uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 3. mai 2010 #9 Del Skrevet 3. mai 2010 27 og 29 og har ikke pult enda? Ja ja... Dette går til helvete uansett. Hm. Kanskje DU burde få pult litt snart. Virker som at du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #10 Del Skrevet 3. mai 2010 Hm. Kanskje DU burde få pult litt snart. Virker som at du trenger det. Jaaaa... Spanderer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. mai 2010 #11 Del Skrevet 4. mai 2010 Lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #12 Del Skrevet 4. mai 2010 27 og 29 og har ikke pult enda? Ja ja... Dette går til helvete uansett. Ikke med hverandre, nei. Men den som venter på noe godt.. og alt det der Men, som sagt. Har avtatt med kontakt nå, så det er virkelig ikke så farlig. Det kan jo hende kontakten avtok fordi han ble lei av at det ikke var sex. Man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 4. mai 2010 #13 Del Skrevet 4. mai 2010 Jaaaa... Spanderer du? Tror du er litt for gammel for meg. Men faen heller, har du sixpack og digge armer er det greit om du har passert 40 liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. mai 2010 #14 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg tror; Etter min erfaring går gutter som er ferdige med player-stadiet veldig ofte etter "gjennomsnittsutseende" jenter, fordi de har erfaring med at de pene jentene er litt for lette å komme i buksa på... Er det som pen jente du har denne erfaringen her da nuith? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. mai 2010 #15 Del Skrevet 4. mai 2010 Forresten, at noen er manipulerende er vel noe du finner ut selv? Lurer på hva jeg hadde følt om en person hadde sagt til meg at en annen person var manipulerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mai 2010 #16 Del Skrevet 4. mai 2010 Tror du er litt for gammel for meg. Men faen heller, har du sixpack og digge armer er det greit om du har passert 40 liksom. Klart en har sixpack! En polstret en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 4. mai 2010 #17 Del Skrevet 4. mai 2010 Klart en har sixpack! En polstret en Okei. Da snakker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 4. mai 2010 #18 Del Skrevet 4. mai 2010 Sixpacken skal være i kjøleskapet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå