Gå til innhold

~ Ikke et måltid uten... ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

...CHAMPIGNON!

(Nesten) uansett hva jeg spiser MÅ jeg ha champignon til. Gryterett, pizza, toast, pølser, biff, salat, kjøttkaker... ja, noen ganger til og med på brødskiva! :roll:

Jeg tror pannekaker omtrent er det eneste som får være champignon-fritt hjemme hos meg. Vennene mine sier jeg snart kommer til å ligne på/bli en sopp :o . Tror dere det kan skje??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Ja, jeg tror det er stor fare for at du vil ende opp som en champignon. Du får se etter faresignalene. Når du foretrekker å ha det mørkt og fuktig er det på tide å tenke seg om...

men sånn bortsett fra det, champignon er jo ganske godt da - om enn ikke til absolut alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... dressing!

Jeg er stoor tilhenger av dressing, og det passer til alt! På poteter, ris, salater, fiskepinner, pizza, grønnsaksblandinger... you name it!

Heldigvis er jeg flink til å trene, ellers hadde jeg vel vært dobbelt så stor i dag... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe!

Jeg har i det siste fått noen rare "nupper" og hevelser enkelte steder på kroppen. Kanskje det virkelig er sant?

I'm turning into a mushroom!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror pannekaker omtrent er det eneste som får være champignon-fritt hjemme hos meg.

Vet du, jeg synes faktisk du skulle prøve sjampinjong-pannekaker, jeg. Kødder ikke!

Er vegetarianer, og har funnet ut at det går helt fint å bruke sjampinjong som alternativ til fleskepannekaker. Det er faktisk veldig godt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker m sjampinjongstuing er vel en kjent sak....

Du, LD, m fare for å bli stempla som uappetitlig.....og uhelbredelig avsporete; Tenkte uvilkårlig på sopp i underlivet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Kjæresten min er også soppfreak, skal ha det til alt. Jeg liker også sopp godt, eller har gjort det hittil, men han holder på å gjøre meg fullstendig turned-off med det evindelige sopp-kjøret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, LD, m fare for å bli stempla som uappetitlig.....og uhelbredelig avsporete; Tenkte uvilkårlig på sopp i underlivet :o

:ler: Ehem... tja, finner ikke det like fristende, men... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Salt! For min del eeelsker jeg salt! Kunne ikke klart meg uten det, men jeg spiser nok alt for mye. Havsalt er favoritten, men siden jeg spiser så mye, går det i seltin og urtesalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette gamle innlegget fra august 2002.

Tror nok ikke jeg har samme problem. :ler:

Jeg har 3 bokser champignon stående i skapet og vet ikke hva jeg skal lage til det.

Jeg liker pasta, kylling, svinekjøtt, kjøttdeig, salat.......vet ikke om dette egner seg til champignon jeg.......

Noen tisp tas i mot med åpne armer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære sjampinjong-elskere!

Sjampinjong er utrolig godt det, det må jeg innrømme! :D

Spesielt stekt med en masser av krydder. *nami*

Men er det en ting jeg virkelig ALLTID må, så er det salat.

(ok, grøt er vel et unntak)

Av en eller annen grunn syntes jeg ikke grøten smaker hvis jeg ikke kan dynke, og da mener jeg virkelig DYNKE salaten med eple-eddik og balsamico-eddik. Og masse sitronpepper. Sitronpepper på all maten!

*namnamnam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...