Gjest JULIBRUD-04 Skrevet 17. september 2003 #1 Del Skrevet 17. september 2003 SKO!! Hjelp meg!Jeg har vært på 15(!) forskjellige butikker og prøvd sko,men jeg kommer meg ikke ned i NOEN! Jeg har bred fot og høy rist.... Snufs... Skytte-78 og Kosebamsen sin gifter seg 3.Juli!(Uten sko?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. september 2003 #2 Del Skrevet 17. september 2003 Det har jeg også og sliter ALLTID med å finne sko! Jeg var fast bestemt på å ikke bruke en formue, men endte opp med sko kjøpt på Nivolai brudesalong i København, for det er det eneste jeg har prøvd som jeg får på meg.... De kostet den nette summ av 1200 spenn.... Jeg har vært overalt også, og ga opp her hjemme til slutt.... Lykke til, vennen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 17. september 2003 #3 Del Skrevet 17. september 2003 www.bridalshoes.com har sko i normale og vide størrelser - helt genialt! Bestilte mine Goddess sko derfra, som er helt perfekte :D Anbefale - og du har returrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JULIBRUD-04 Skrevet 17. september 2003 #4 Del Skrevet 17. september 2003 Takk for tips!Jeg skal sjekke ut! Men jeg har noen som er vonde og gå i,men er det sikkert at de vider seg ut hvis jeg går i våte strømper som jeg leste et tips om her,var det kanskje deg som skrev det, Tex?.. Jeg får heller tenke på at de skal være gode og gå i enn at de skal vere billedskjønne, med tanke på at jeg sliter såpass mye som jeg gjør for og finne sko... Skytte-78 og Kosebamsen sin gifter seg 3.Juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JULIBRUD-04 Skrevet 17. september 2003 #5 Del Skrevet 17. september 2003 Pusekatt: der var det jammen mye fint gitt! :D Tex: Har de noen internett adr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. september 2003 #6 Del Skrevet 17. september 2003 Dæven, jeg fant en direktelink til skoene jeg har kjøpt!!! her kan du se fabrikanten. Og her er link til butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #7 Del Skrevet 18. september 2003 Slettet. Salg hører hjemme på markedssidene. HMSP - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JULIBRUD-04 Skrevet 18. september 2003 #8 Del Skrevet 18. september 2003 Tusen Takk, Tex, du er en knupp! :D De skoene som heter Audrey så jo ganske brede ut?...eller? Kos og Klem fra Skytte-78! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miracle ulogget Skrevet 18. september 2003 #9 Del Skrevet 18. september 2003 De Jessica skoene på www.lisenett.no skal være for brede føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JULIBRUD-04 Skrevet 18. september 2003 #10 Del Skrevet 18. september 2003 Takker for alle tips!Jeg sjekker ut alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 18. september 2003 #11 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har sett meg ut de Jessica-skoene. Jeg orker ikke trange sko på en så lang dag, men vil ha hæler. De ser veldig pene ut når de stikker frem under kjolen De er litt bredere enn vanlig, og viktigst for meg, de har ingen stramme bånd eller noe rundt vristen, men sitter godt på foten. De har også et godt lag med demping på sålen, er kjempegode å gå med. Hvis du vil prøve de før du evt bestiller på lisenett, så kan du jo gjøre det i en vanlig brudebutikk. I sentrum kostet de 1200, mens en brudebutikk litt lenger ut hadde de til 1000, så har du litt veiledning på pris. Jeg har ikke spesielt bred fot, har ikke problemer med å kjøpe sko til vanlig. Men jeg har f.eks prøvd den som heter Ester da jeg prøvde kjoler et sted, etter en halvtime med den så hadde remmene stanset blodet ned til foten, hadde dype blårøde spor oppå foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #12 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har ikke spesielt bred fot' date=' har ikke problemer med å kjøpe sko til vanlig. Men jeg har f.eks prøvd den som heter Ester da jeg prøvde kjoler et sted, etter en halvtime med den så hadde remmene stanset blodet ned til foten, hadde dype blårøde spor oppå foten.[/quote'] :o Lurt å prøve skikkelig først, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå