Gå til innhold

Hjelp meg og finne sko?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest JULIBRUD-04

SKO!!

Hjelp meg!Jeg har vært på 15(!) forskjellige butikker og prøvd sko,men jeg kommer meg ikke ned i NOEN!

Jeg har bred fot og høy rist....

Snufs...

Skytte-78 og Kosebamsen sin gifter seg 3.Juli!(Uten sko?)

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også og sliter ALLTID med å finne sko!

Jeg var fast bestemt på å ikke bruke en formue, men endte opp med sko kjøpt på Nivolai brudesalong i København, for det er det eneste jeg har prøvd som jeg får på meg....

De kostet den nette summ av 1200 spenn....

Jeg har vært overalt også, og ga opp her hjemme til slutt....

Lykke til, vennen....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.bridalshoes.com har sko i normale og vide størrelser - helt genialt!

Bestilte mine Goddess sko derfra, som er helt perfekte :D

Anbefale - og du har returrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JULIBRUD-04

Takk for tips!Jeg skal sjekke ut! :)

Men jeg har noen som er vonde og gå i,men er det sikkert at de vider seg ut hvis jeg går i våte strømper som jeg leste et tips om her,var det kanskje deg som skrev det, Tex?..

Jeg får heller tenke på at de skal være gode og gå i enn at de skal vere billedskjønne, med tanke på at jeg sliter såpass mye som jeg gjør for og finne sko...

Skytte-78 og Kosebamsen sin gifter seg 3.Juli! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett meg ut de Jessica-skoene. Jeg orker ikke trange sko på en så lang dag, men vil ha hæler. De ser veldig pene ut når de stikker frem under kjolen :P De er litt bredere enn vanlig, og viktigst for meg, de har ingen stramme bånd eller noe rundt vristen, men sitter godt på foten. De har også et godt lag med demping på sålen, er kjempegode å gå med. Hvis du vil prøve de før du evt bestiller på lisenett, så kan du jo gjøre det i en vanlig brudebutikk. I sentrum kostet de 1200, mens en brudebutikk litt lenger ut hadde de til 1000, så har du litt veiledning på pris.

Jeg har ikke spesielt bred fot, har ikke problemer med å kjøpe sko til vanlig. Men jeg har f.eks prøvd den som heter Ester da jeg prøvde kjoler et sted, etter en halvtime med den så hadde remmene stanset blodet ned til foten, hadde dype blårøde spor oppå foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spesielt bred fot' date=' har ikke problemer med å kjøpe sko til vanlig. Men jeg har f.eks prøvd den som heter Ester da jeg prøvde kjoler et sted, etter en halvtime med den så hadde remmene stanset blodet ned til foten, hadde dype blårøde spor oppå foten.[/quote']

:o

Lurt å prøve skikkelig først, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...