Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er nødt til å gå til tannlegen, men har skikkelig skikkelig tannlegeskrekk. Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne en god tannlege i Oslo-området som tar hensyn til tannlegeskrekk, og gjerne en som også bruker diverse smertefrie metoder (The Wand eller laser). Men det viktigste er som sagt at de forstår tannlegeskrekk. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 29. april 2010 #2 Del Skrevet 29. april 2010 De aller fleste tannlegene vet om tannlegeskrekk. Så det er ganske mye som skal til for å treffe på en som gir blaffen. Om du får godt med bedøvelse så skal ikke det gjøre noe vondt å borre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #3 Del Skrevet 29. april 2010 Det er ikke så mye smerte jeg er redd for, men det å trekke en tann (følelsen når han drar ut tanna. har aldri gjort det før, men forestiller meg at det er veldig ekkelt). Har mistanke om at jeg må trekke en visdomstann og gruer meg veldig. Jeg vet jo at de fleste tannleger vet om tannlegeskrekk, men jeg vil gjerne ha anbefaling fra noen som har det og som har følt seg ivaretatt av tannlegen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 29. april 2010 #4 Del Skrevet 29. april 2010 Det er egentlig feil å si "trekke tann". For tannlegen faktisk jekker ut tannen. Men altså, jeg har "trukket" ut tann flere ganger som liten og det var det minste problemet. Borringen var det verste syns jeg personlig. Når det gjelder visdomstannen så kan det være litt "greier". Normalt går det kjapt og fint. Du får bedøvelse og bare kjenner rykking etc når han/hun jekker tannen ut. Uansett, hvis jeg var deg så ville jeg ringt og sjekket og nevnt tannlegeskrekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå