Gå til innhold

Piercing

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Noen som har piercet disse stedene og som kan fortelle meg litt om det?

F.eks:

-Var det veldig vondt?

-Blei du veldig hoven (da spesielt de som er i selve ansiktet)?

-Grotid?

Er noen av disse stedene meir utsatt for å få betennelse?

Septum - vil nåla gå igjennom brusken eller igjennom skilleveggen under bruskdelen?

Bridge - kommer den i veien for briller? Eg bruker nemlig briller, men har veldig lyst på ein slik.

Har bare ein i tungen sjøl (og har hatt "dobb" i nesen, den falt ut) samt de "standard" hullene i ørene, men har lyst på noen fleire. At det gjør vondt er jo greit nok, sier seg sjøl, liker bare være forbredt på hvor vondt det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåla skal ikke gå igjennom brusken i nesa, om den blir satt riktig. Tror heller ikke denne piercingen blir særlig hoven, men vil tro den kan bli litt øm. Noen septum piercinger kan være litt kranglete, men stort sett en veldig grei piercing å ha med å gjøre.

En piercer skal kunne sette en bridge piercing så den ikke kommer i veien for brillene dine. Dra til et studio med brillene dine også vil de nok klare å finne en bra plassering for deg.

Bridge er en surface piercing, og etter min erfaring har de VELDIG lett for å gro ut. Har til dagsdato ikke hørt om et eneste menneske som har hatt en surfacepiercing i mer enn ett år uten at de har blitt stygge. Dette vil igjen føre til et lite pent arr om du ikke tar den ut i tide. Jeg hadde min surface i 3mnd før den blei veldig kranglete. Jeg tok den ut og har et veldig lite arr. En bridge vil mest sannsynlig sette større merker enn min gjorde, da den ofte synker litt inn i huden på en måte.

Smerte er veldig individuelt. Noen syntes ikke det er vondt, mens andre syntes det er veldig vondt. Det sies at tungen er det minst vonde stedet å ta en piercing, da den blir satt mellom to muskler, hvor det ikke er særlig følsomt. Så en septum og en bridge vil nok gjøre litt vondere!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...