Gå til innhold

Gjestehets

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aller først, jeg så innlegget ditt gjest og jeg kan skjønne godt at du reagerte.

Ellers må jeg si meg enig i at jeg har reagert på mange svar du har gitt Tex. Da jeg nettopp hadde begynt her inne reagerte jeg mer enn jeg gjør nå. Nå tenker jeg bare at vi er forskjellige og har ulike meninger så får jeg heller ikke bry meg om det. Det er jo tross alt bare en mening folk har og det er jo lov til å si meningene sine her. Det kommer vel heller an på måten å si det på. Jeg synes det er bra du er her tex men tenk litt på om du kan si noe sårende eller ei. Vi er alle forskjellige og alle har vi vel vårt (jøss- nå hadde jeg litt store ord her gitt)

Opp med hodet jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ærlig talt at hvis folk ikke tåler å høre kommentarer som ikke er udelt positive bør de finne seg et annet fora.

Legger du ut et spørsmål i en tråd må du tåle at ikke alle er enige med deg.

Det er moderatorene som setter standard for kommentarene her inne og foreløpig har jeg fått være rimelig ifred. Jeg velger derfor å tro at de som meg syns det er greit at folk er enige. Når det gjelder spydighetsstandard er det vel få som har fått så mange spydige bemerkninger som meg. Har dere sett meg sitte og sippe i et hjørne?

Det du ikke dør av gjør deg sterkere.

Kanskje noen og enhver skulle bruke denne sjansen til å bygge seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Les det jeg skriver en gang til. Jeg sier jo at man må få lov til å mene det man mener og være uenig. Men man kan uttrykke det på forskjellige måter.

Og en kan selvfølgelig uttrykke seg på måter som er både frekke og sårende, men da må en også forvente at folk reagere på ikke-fullt-så-hyggelige måter tilbake.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Tex: fra en som ikke er like grei alltid til en annen; Du er jævlig skarp i kantene innimellom, så jeg skjønner at folk reagerer.

Men slik er jeg også og jeg gidder heller ikke gjøre noe med det. ;)

OG visse andre som roper høyt her er ganske skarpe sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver i det første inlegget ditt i denne tråden at du ikek er ute etter å være ufin mot noen. Senere i denne tråden har flere på en pen måte påpekt at du noen ganger kan oppfattes som brysk og ufin. Bør du ikke ta et hint dersom du ærlig og oppriktig ikke ønsker å være ufin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor er det jeg som skal moderere meg?

Hvorfor kan det ikke være slik at de stakkars små som ikke tåler en sannhet eller to må gå i seg selv og tenke "ærlig talt nå må jeg slutte å være så himla hårsår?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Dere spør etter hvor Tex direkte har vært ond, og her har dere ett sted:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...highlight=angst

Det var jeg som skrev temaet, første gang jeg gjorde det, og kommentaren til Tex gjorde utrolig vondt. Folk som ikke har angst har ikke peiling på hvordan sånne lite forståelses fulle menneskers tilfeldige kommentarer kan ødelegge!!!!

Dette er ett av MANGE beviser!

Tex sitt innlegg:

Ja du høres skikkelig ut som du har problemer...

Ditt innlegg:

Jeg skal gifte meg til neste år og gleder meg stort til den store dagen. Jeg er en person som er populær, ser godt ut, høy slank, glad i oppmerksomhet. MEN, mitt STORE problem er att jeg har en svak form for panikk angst. Dette kan komme når jeg føler att jeg er fanget i en sitvasjon. Da kjenner jeg att jeg har vanskeligheter med å trekke pusten og da blir det bare verre og verre. Kjolen jeg skal ha på har ett korsett som skal snøres ganske trangt sammen.  

Dere skjønner sikkert mitt dilemma.  

Jeg kommer til å ha på meg en kjole med trangt korsett, med 100 mennesker tittende på meg. Såklart er jeg redd jeg vil få panikk angst og puste problemer.

Har noen samme problem, og kanskje noen tips?Kommer til å ta ett glass champagne med mine forlovere og det hjelper litt men??

Jeg får det ikke til å rime at du har angst for å stå i sentrum på bryllupsdagen din, når du i samme innlegg forteller at du er glad i oppmerksomhet :o sorry, forstår reaksjonen til Tex, for jeg får den ikke til å stemme, beklager. kanskje jeg sårer deg akkurat nå, men det er ikke min mening, men på en måte virker det som om du er ute etter litt medlidenhet? Kanskje jeg tar feil, men får ikke de to tingene til å stemme, sorry

Hvordan kan et menneske være glad i oppmerksomhet, men ha angst for det på samme gang? forstår det ikke jeg, nei gjør ikke det, men kanskje du kan forklare meg det litt bedre

beklager om jeg sårer deg nå, for det er ikke min mening, men jeg leser alt som står i innlegget før jeg svarer, og ditt innlegg gjør meg bare forvirret :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex, du er her i ferd med å begå "en Milla"; Skape oppmerksomhet rundt din egen person fordi du er utsatt for så mye skitt, som du, etter eget utsagn, ikke har noen problemer med å takle. Hvor bevisst er dette?

Hvem er egentlig hårsår når du ikke fikser feige gjester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste Kinga, jeg er overhodet ikke interessert i å bli sammenlignet med Milla / Minnie / Mae.

Jeg syns bare at folk må tåle sannheten når de stikker seg frem.

Jeg har null problemer med å få slengt noen sannheter i trynet, men jeg trives best ansikt til ansikt, eller i disse tilfellene, nick til nick.

Usmakelige gjester finnes det nok av, og jeg gidder ikke kaste bort tid på flere.

Takk for maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvorfor kan det ikke være slik at de stakkars små som ikke tåler en sannhet eller to må gå i seg selv og tenke "ærlig talt nå må jeg slutte å være så himla hårsår?"

Enig i at med at mange er veldig hårsåre, og reagerer raskere enn strengt tatt nødvendig, men hvem kan definere sannhet eller ikke i en tråd som omhandler meninger og synspunkt.

Du har faktisk kommet med påstand om at ting er feil uten å begrunne svaret, og når en etterlyser svar, er du borte vekk..... :wink:

Men håper alle tenker seg om to ganger etter denne tråden og at alle fortsetter å trives her inne uten å irritere seg over hverandre.

Lykke til med planlegging Tex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at du skal noen som helst. Noen ganger er det deilig å være litt skarp i kantene :sjarmor:

Men du sier at du ikke ønsker å være ufin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere spør etter hvor Tex direkte har vært ond, og her har dere ett sted:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...highlight=angst

Det var jeg som skrev temaet, første gang jeg gjorde det, og kommentaren til Tex gjorde utrolig vondt. Folk som ikke har angst har ikke peiling på hvordan sånne lite forståelses fulle menneskers tilfeldige kommentarer kan ødelegge!!!!

Dette er ett av MANGE beviser!

tror man er litt mer hårsår de første gangene man skriver noe her, virker som om det stort sett er nye brukere som føler det sånn. dette er internett, ikke ta dere så nær av det! helt fremmede folk som svarer dere! blir mer hardfør etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ingen tvil om at man på ett diskusjonsforum må forvente på positiv og negativ respons. Det sier seg selv og ligger i ordet til og med. Men ingen må glemme at det sitter mennesker bak både registrerte og uregistrerte brukere. Menneskaer som er forskjellige og som reagerer på forskjellige måter. Og ser man at andre blir såret av svaret man gir, er det lov å trekke seg litt tilbake.

Om dere ser noe dere mener er personhets hadde jeg satt stor pris på om dere sendte meg en pm om det. Jeg kommer ikke over alt samtidig.

Og sist men ikke minst, vi har ikke krav om registrering her på KG, og alle er like velkomne til å skrive innlegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Nå er jeg ikke mye inne på bryllupsforumet, men nå har jeg lest igjennom denne tråden det var snakk om, samt angst-tråden. Og jeg mener at Tex var unødig krass. Selvfølgelig vil spørsmålsstiller ha tilbakemeldinger av ene eller andre sorten, men syns nok noen av kommentarene både fra Tex og Madam Felle var ufine.

Når det gjelder angst-tråden er dette et så personlig og sensitivt tema at man bør holde seg for god til å svare slik Tex gjorde. Enhver voksen person må vite at angstproblematikk ikke behøver å ha noe å gjøre med utseende, selvtillitt eller popularitet. Jeg oppfattet det slik at spørsmålsstiller her nettopp prøvde å understreke at angsten ikke skyldtes problemer på disse områdene.

Og jeg vil også understreke at dette ikke har noe med om hvordan Tex og Madam Felle ER, men utelukkende om hvordan det var svart i disse trådene. :wink: Jeg har ikke dårlig inntrykk av noen av dere, tvert i mot.

Men litt saklighet skader ikke.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å beholde folkeskikken selv om man svarer en person som sitter "på andre siden" av din datamaskin.

Det går an å tenke seg om før man skriver svar og det går an å ta ting med ei klype salt, også.

Er ganske ny her, men kan man ikke heller gi hverandre gode tilbakemeldinger i den harde hverdag, så får man et smil tilbake?

Det er lov å ha forskjellige meninger, men uttrykk dem med forståelse og empati.

Og Tex er både kvass i kantene og har enorm humor her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bryr jeg meg egentlig ikke så mye om ufine kommentarer eller spydigheter her inne, foruten å legge merke til dem.

Jeg er overhodet ikke ute etter hverken å belære, eller fordømme, eller å være ufin mot noen.

Hvis du ikke ønsker dette er det jo bare å la være å komme med bastante, krasse og bedrevitene innspill, så vil du jo ikke oppfattes sånn heller ;) Synes du bidrar med masse jeg Tex, men har nok lagt merke til at du ikke legger mye energi i å pakke inn meningene dine (noe som er helt greit, men da bør du kanskje ikke bry deg om andre ikke behandler deg med silkehansker tilbake heller :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...