Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1 Del Skrevet 29. april 2010 Det er mye omdiskutert om man får større pupper av å bruke p-piller. Nå har jeg brukt Yasmin i 2 månder, og det er virkelig forskjell! Tro det eller ei! Jeg målte rundt puppene før jeg begynte på dem, og nå har det økt med 4cm i omkrets, og alle BHene mine er for små! Jeg har ikke gått opp i vekt noen andre steder på kroppen, har faktisk fått tynnere mage (men det er vel fordi jeg var så opptatt av å ikke legge på meg når jeg begynte på dem, at jeg har trent mye mer og spist sunnere). Og jeg er snart 22år, bruker 75C-70D, så er ferdig utviklet fra før av. Flere som har opplevd å få større pupper av p-pille bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carline Skrevet 29. april 2010 #2 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg gikk fra 70B til 70C, er nok ganske vanlig å få større pupper av p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #3 Del Skrevet 29. april 2010 Gjelder dette Cerazette også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #4 Del Skrevet 29. april 2010 Usikker på om det også gjelder carazette. Selv har jeg gått på loette i 2år, de vokste da også, men tror det var mest fordi jeg ikke var ferdig utviklet. Så gikk jeg på mercilon i ett år, merket ingen ting. Og nå loette, hvor jeg har merket mye, helt merkelig egentlig! Men tror det har mye med østrogennivået i pillen å gjøre, og yasmin har mye hormoner. Det er vel også induiduelt hvem som opplever det, det er jo en av bivirknigene som står oppført i pakkningsvedlegget.. Mangele får økt matlyst, og legger derfor på seg over alt, og får dermed større pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta Skrevet 29. april 2010 #5 Del Skrevet 29. april 2010 Det er ikke østrogen i Cerazette. kun Gestagen. Men når du har gått lenge nok på de så kan det jo hende.pgav gestagen hindrer ditt naturlige progesteron. slik at du får for mye av ditt naturlige østrogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 29. april 2010 #6 Del Skrevet 29. april 2010 Jada, gikk opp en cup jeg og. Ganske vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 29. april 2010 #7 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har gått på Loette siden jeg var 17 år, (er nå 24) og merket ingen forskjell. Derimot så vokste brystene mine plutselig litt i en alder av 22 år uten at jeg gjorde noen forandringer. La ikke på meg ellers på kroppen, så puppene var vel ikke helt ferdig utviklet akkurat da. Det at man får større pupper av p-piller tror jeg kommer av at pillene kanskje framskynder prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #8 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har gått på Loette siden jeg var 17 år, (er nå 24) og merket ingen forskjell. Derimot så vokste brystene mine plutselig litt i en alder av 22 år uten at jeg gjorde noen forandringer. La ikke på meg ellers på kroppen, så puppene var vel ikke helt ferdig utviklet akkurat da. Det at man får større pupper av p-piller tror jeg kommer av at pillene kanskje framskynder prosessen? Ja, det kan hende! At det setter det i gang på en måte:) Den tanken har jeg aldri tenkt før, men den hørtes egentlig ganske realistisk ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 29. april 2010 #9 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg gikk fra 75C til 75DD;)Yasmine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 29. april 2010 #10 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg ble 2 størrelser større av Yasmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 29. april 2010 #11 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har gått på Yasmine i ca 1 år, men har ikke merket noen forskjell.. Jeg ble 2 størrelser større av Yasmin Og hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #12 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg gar gått på ulike p-piller (lavt og høyt østrogen innhold) i 10 år og har ikke merket en eneste forskjell på puppene. Kjenner mange som har gått opp flere størrelser, men alle disse var temmelig front-tunge i utgangspunktet. Ser jo slik ut av innleggene her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopoholiker Skrevet 29. april 2010 #13 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg bruker Yasminelle, og merket også forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #14 Del Skrevet 1. mai 2010 Men til dere som får større pupper av Yasmin osv.. Hva skjer når dere slutter på pillen? Blir puppene værende i den nye str, eller krymper de tilbake til slik de var før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 2. mai 2010 #15 Del Skrevet 2. mai 2010 de krymper tilbake, hehe.... desverre. jeg fikk helt sjokk, plutselig var det nesten ingen ting igjen. man blir jo vant til å ha litt større når man går på piller en stund. ikke gøy å miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #16 Del Skrevet 2. mai 2010 Slutter du med dem, får du den vanlige størrelsen din igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 2. mai 2010 #17 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg går også på Yasmin, samme skjedde med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 2. mai 2010 #18 Del Skrevet 2. mai 2010 Samme her: går på Yasmin og har fått litt større pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå