Kosejente Skrevet 17. september 2003 #1 Del Skrevet 17. september 2003 Har nettopp sittet og regnet ut hva som går i faste månedlige utgifter......da tenker jeg på f.eks. avdrag på lån, strøm, telefon, barnehage,SFO osv. Regninger som vi får sjeldnere enn 1 gang pr. måned har jeg regner ut pr. mnd. Kom fram til rett i overkant av 20 000,-...da har jeg ikke tatt med mat, (for 3 år siden brukte vi ca. 6000,- pr.mnd),sparing,klær, fritidssysler osv... Syns dette er veldig mye....nå har langt fra det høyeste huslånet heller.... Det jeg lurer på ...er dette mye eller er det vanlig ?.....vet ikke hva mine venner betaler....spør liksom ikke om sånt....men de fleste av mine venner har mye større huslån (pga. helt nye hus).....forstår liksom ikke hvordan folk klarer seg.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. september 2003 #2 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg synes ikke at dette er enormt mye.. Ikke hvis man tenker på at dere har barn. Vi har ikke barn og må ut med mellom 10 og 15000 på faste utgifter tror jeg. Og vi har heller ikke store bo-utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 17. september 2003 #3 Del Skrevet 17. september 2003 Vi er bare to og har faste utgifter på ca 15000 i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 17. september 2003 #4 Del Skrevet 17. september 2003 Av faste utgifter har vi ca 8500,- i mnd. Det inkluderer fasttlf, mobtlf, forsikringer, båtplass, strøm, tv (NRK), bokklubber osv. Så betaler vi 10 000,- i huslån, og til nå betalte vi 3000,- i billån (nedbetalte resten i forrige uke) Og om noen uker skal vi også begynne å betale for dagmamma. Så penger går det, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. september 2003 #5 Del Skrevet 17. september 2003 Vi er bare to stykker, og det drar sakte og sikkert opp mot 20 000 her også, så dere er nok ikke alene nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 17. september 2003 #6 Del Skrevet 17. september 2003 Her har vi rett over 20 000 i utgifter i mnd, inkludert mat. Vi har en ettåring i hus og vi leier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 17. september 2003 #7 Del Skrevet 17. september 2003 Vi er bare to og har utgifter på ca. 17000 i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #8 Del Skrevet 17. september 2003 Du er nok ikke alene. Noen ganger føler jeg at jeg har mer i utgifter enn inntekter.Men det varierer fra mnd til mnd. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. september 2003 #9 Del Skrevet 17. september 2003 Vi er to, og klarer oss på ca 18-19.000 ALT inkludert. Årsaken er jo at vi MÅ det da, rett og slett fordi... vel... det er det vi har å bruke. Shopping of fornøyelser er derfor ikke akkurat inkludert mde mye penger, og mat, det er rema, rimelig mat. Trur ditt nivå er normalt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå