Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg tenker på grillede pølser, men på en litt spennende vri. Kansje ovnsbakt? Hva skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 28. april 2010 #2 Del Skrevet 28. april 2010 Vi griller på 17.mai og da er det mye forskjellig på grillen; alle typer pølser, hamburgere, koteletter, grillspyd og gjerne tomater/sjampingjong. Liker godt grillspryd jeg, lager de enkelt selv og velger bare ting jeg liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 28. april 2010 #3 Del Skrevet 28. april 2010 Vi lager rømmegrøt med masse digg spekemat ved siden av. Mmmh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vito - nr to Skrevet 30. april 2010 #4 Del Skrevet 30. april 2010 Høyklassisk meny på sein ettermiddag: Kokt laks, rømme (seterrømme!), agurksalat, kokte poteter. Jordbær med fløte (kremfløte, ikke noe juks!) Middagspausen blir nok - i år som alle år - oppvarmet ertesuppe fra dagen før. Kan også nevne at "vi" vil si to voksne i 40-årene + fem barn i 9., 9., 6., 4. + en liten på fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 30. april 2010 #5 Del Skrevet 30. april 2010 Vi har litt forskjellig. Pølser, potetsalat, spekemat, eggerøre, laks, griller litt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 30. april 2010 #6 Del Skrevet 30. april 2010 Dersom både jeg og sambo får trumfet gjennom våre ønsker blir det noe koldtbordlignende brunchmat og grilling utover ettermiddagen. Koldtbordet skal helst bestå av masse laks, masse eggerøre, masse spekeskinke, masse roastbeef og litt brød. Grillinga blir vel en salig blanding av alt vi har plass til å kjøleskapet på forhånd. Pølser, flintsteik, koteletter, bakt potet... Nå ble jeg sulten! Hurra for Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. april 2010 #7 Del Skrevet 30. april 2010 Vi skal også ha tradisjonell kost; rømmegrøt, spekemat, eggerøre, potetsalat og flatbrød. På hytte på Vestlandet. Jeg kjører innom et sted på veien og skal kjøpe hjemmelaget flatbrød og "ekte" smør. Kake har jeg ikke bestemt enda. Er litt lei av ostekake med gele, men det er jo godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 30. april 2010 #8 Del Skrevet 30. april 2010 koteletter <3 med båtpoteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 1. mai 2010 #9 Del Skrevet 1. mai 2010 Aner ikke. Det kan bli alt fra kalvestek med fløtesaus til grillpølser i lomper. Kommer an på hva planene blir, og hvor vi skal være. Derimot veit jeg en ting, dersom det bare blir meg og samboeren, så blir det særdeles enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phalaenopsy Skrevet 1. mai 2010 #10 Del Skrevet 1. mai 2010 Vi bruker som regel å spise ute på 17.mai, så det kan det bli hva som helst. Ofte buffet, svinesteik, biffsnadder og liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå